27.4.09

~27~Oppdatert~


I dag når jeg våkna 13.55 lå Lizzi fortsatt v siden av meg oppå pleddet,
Jeg blåste på henne, for da pleier hun og våkne, hu reagerte ikke!
Jeg hylte av skrekk når jeg skjønnte hu var død, borte foir alltid,
Jeg prøvde og gi henne munn til munn metode men det hjalp ikke..
Ingen ting hjalp og hun er borte for alltid!! <'3
Det gjør så fryktelig vondt, og jeg føler meg så alene og livet ramla sammen i løpet av noen få sekunder..
Takk for alle mld og kommentarer på nettby, men det er INGENTING dere kan gjøre for meg, dere kan verken få meg til og føle meg bedre eller bli bedre!
Jeg gir opp kampen nå og driter i konsekvenser, jeg sier ikke at jeg har tenkt og dø, men hva faen har jeg og leve for??
HVem skal trøste meg når jeg er lei??
Hvem skal lage koselyder og trøste meg når jeg er lei??
Hvem skal holde meg uten selvskading??
Hvem skal jeg ta vare på for og klare og leve et drittliv selv??

Fuck alt og alle, livet blir ALDRI bra,
det er buillshit som jeg trodde på fordi jeg var i bra form,
men når livet blir bra er det noe større en alt som har vært bra som blir dratt helvetes langt ned av det mørke!!!!!
Jeg får ikke puste, jeg takler ikke dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Please, just take me away!!! <'3
Hadde en egen begravelse ute i hagen :Nå er det bare vondere og mer virkelig! :'(
My Lizzi love i gone,
my tears i falling,
My eyes can't stop crying,
it hurt so fucking bad..

Dagens hilsen går til :Som jeg håper har hatt en fin dag <3
Håper du har fått deg fine gaver og mange hilsner på dagen din!
Jeg er gla i deg vennen!!<3<3<3
Unnskyld at jeg ødelagde dagen din med dette!<'3

26 kommentarer:

Kitiinee sa...

Uff kjære deg!
Du gjør vondt, at du har det så vondt! Jeg har egentlig ingen ting å si, fordi jeg vet at uansett, så vil det nok ikke gjøre deg noe bedre. Men alikvel vil jeg si noen ord; Jeg ønsker deg alt godt Caroline! Lizzi kunne aldri fått en bedre eier, og hun levde nok ett herlig liv! Jeg håper du har noen rundt deg som kan ta vare på deg i dag, og de neste dagene!

Jeg er glad i deg, Caroline <3
ALDRI glem det<3

Liljen sa...

Kjempeglad for hilsen til meg - men den betyr liksom så lite når du har det så veldig vondt :(

Jeg er UTROLIG glad i deg, du aner ikke - og jeg håper sorgen vil bli lettere med tiden...

jeg er her for deg - ikke husk bort det.

liseliten sa...

Så utrolig trist å høre Caroline!! Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg tenker på deg og føler med deg!! Masse klemmer

Heidi B sa...

jeg kommer til å sende melding på hjemmesykepleien hos deg...kjenner deg godt, og vet hva du er i stand til å gjøre med deg selv...sitter ikke og ser på at du ender opp der vi var før igjen eller værre...ikke faen Caroline...er for glad i deg til det...

Caroline sa...

faen ta deg Heidi!!!!!!!!!

Cilla sa...

huff så trist:(
jeg husker når jeg mista lolipop.
det var helt grusomt, så vet åssen du har det:(
men jeg håper du ikke gjør noe dumt. vil ikke miste deg, vennen min.
er så glad i deg<3
masse trøsteklemmer fra meg<3

Tonje sa...

gla i deg<3

Heidi B sa...

sorry Caroline, men jeg har sett deg på det verste!!!! og jeg NEKTER å se at det skjer igjen!!

unnskyld...men vil heller at du er sint på meg og i live, enn død...uansett hvor vondt det gjør nå...<'3

Caroline sa...

men det går bra Heidi, virkelig..
Orker ikke mas fra hjemmesyken osv, det gjør det bare verre!
Jeg har ikke tenkt og dø, seriøst!

Ce sa...

Gråter med deg....det er så trist :'(
Sender deg en trøste-klem <3
Stay strong!! <3

Madelen sa...

Så utrolig dumt! Men du var sikkert en kjempegod eier, å Lizzi hadde et flott liv med deg. Hun har det bra nå også. Er som oftest vanskeligst for de som blir sittende igjen med tapet. :/
Ta vare på deg selv, sorgen blir lettere etter hvert. <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

utrulig glad i deg<33
Er her for deg uansett!<3

Hanne / Handgele sa...

For en trist videoblogg.. :(
Stakkars, stakkars deg!
Du burde ha noen til å holde rundt deg, trøste deg..
*Stor klem*

Ina<3 sa...

Herregud, Caroline, dette var trist lesing!! =(
Aner ikke hva jeg skal si, sitter bare med tårer i øynene. Vet Lizzy betydde SÅÅÅ MYYYE for deg, og jeg synes det er altfor trist at du ikke lenger får ha henne hos deg. Jeg kommer til å savne videobloggene dine der du prater om Lizzy, med henne ved siden av deg... Men, hun hadde et godt liv hos deg, det er jeg helt sikker på!

Håper du ikke gjør noe alvorlig med deg selv. Du har gjort et fantastisk inntrykk på meg, selvom jeg aldri har møtt deg, eller snakket med deg. Du er et helt ufattelig bra menneske, som fortjener å leve et sunt og godt liv i lang tid fremover! Skulle ønske jeg bodde på andre siden av fjellet, da ville jeg veldig gjerne kommet å besøkt deg...

Sender hvertfall en kjempegod klem fra meg! <3

stinevt sa...

Kjente jeg fikk en klump i magen nå.. Håper det går bra med deg! Si ifra hvis det er noe!

mange klemmer <3

Linn Jeanette sa...

Jeg er her for deg Caroline!
Husk at Heidi tok kontakt med hbt med god mening og fordi ho virkelig bryr seg om deg... Det er nok ikke så lett å se det nå, men etterhvert vil du nok forstå....
Vi er glad i deg veit du vennen<3

Camilla sa...

Jeg vet at jeg ikke kan si noe som gjør det noe bedre, men jeg synes du er utrolig sterk som klarer å videoblogge om noe så sårt, rett etter at det har skjedd. Tårene mine renner for dere begge, jeg tror Lizzie hadde det utrolig bra hos deg.

Liljen sa...

Neimen vennen min da :´(
Du har da ikke ødelagt dagen min..
Jeg har hatt en kjempefin dag ellers.. Joda, jeg har tenkt på deg og Lizzi, joda jeg har grått for deg, og joda det var vondt å se filmen av deg der du har det så veldig vondt :(

Og jeg skal ærlig innrømme at det var litt ekkelt å få bursdagshilsen i samme innlegget - jeg følte at jeg ikke passa inn - og var redd at dumme meg skulle ta fokuset bort fra deg og Lizzi. I tillegg ble jeg litt lei meg da ingen kommenterer det fine bildet du har laget av meg .. Men selvfølgelig er DU og Lizzi viktigere...

Nei, dagen min ble ikke ødelagt av dette, selv om jeg ble veldig preget av det. Du har ingenting å unnskylde for vennen min. Du har det vondt nå, og at Lizzi døde skal du ikke unnskylde for noen. Du må få lov å sørge, uten å tenke på at det ødelegger for andre..

Jeg sparte filmen av deg til nå, slik at jeg ikke skulle tenke så mye på det i ettermiddag og kveld - så jeg har liksom spart meg selv litt også. Fordi jeg visste at om jeg så filmen ville jeg grått masse, og ikke klart å slutte å tenke på deg. Derfor sparte jeg den helt til nå.

Det gjør meg vondt at du unnskylder deg for å ha ødelagt dagen min. TRO MEG, du har ikke det. Jeg har sett på det fine kortet jeg fikk av deg i dag, og det varmet meg. Jeg har sett den fine hilsningen jeg fikk av deg her og på nettby. Det er hovedsaklig det jeg tenker på - DU har vært med på å gi meg en fin dag, fordi du tenkte på meg. Du gav meg kort og bildehilsen!! <3

Jeg er utrolig glad i deg, Caroline. Og jeg håper vi kan få til det vi snakket om på mld i gårkveld - en gang om ikke lenge :)

♥♥♥♥♥♥♥

Blomst sa...

Kjære Caroline..
Det var vondt å se videon og lese innlegget.. det gjør vondt at du har det vondt :( SKulle ønske at det var noe jeg kunne gjøre for deg. Vet ikke helt hva jeg skal si egentlig, men vit at jeg tenker på deg. <3

Linn Cha sa...

:( kondolerer:( tenker på deg selv om jeg ikke kjenner deg:(

Louise er veldig glad i politikk! sa...

Ååh, Caroline, jenta mi.. Jeg føler så med deg. Har mistet en pus som betydde så mye for meg, så jeg vet hvor j æ v l i g det er å miste ett dyr. Uff...

Du må iallefall huske på at jeg ALLTID er her for deg.

Veldig glad i deg.

Eline sa...

Jeg vet du har det ubeskrivelig vondt nå, og at ingenting jeg sier eller gjør kan forandre på dette. Men jeg tenker på deg og håper du kommer deg gjennom dette på noen måte, og at du en dag føler deg bedre. Selv om det virker umulig nå. Du er et fantastisk menneske som har gitt Lizzi det beste livet hun kunne fått. Hun kunne ikke hatt en bedre mamma, og det tror jeg hun vet.
Kjempe glad i deg, Caroline. *holder rundt og klemmer på*

Anonym sa...

Uff, så leit! Jeg føler med deg,sender deg masse styrke-tanker. Vet ikke hva jeg skal si jeg heller, men tenker på deg. *prøve å trøste litt*

Kathrine sa...

Kjære vakre jenta mi!!
tenke masse på deg, vondt å sjo at du e så lei deg. Sorg e vondt, men det blir nok lettare skal du sjå! ikkje finn på noke dumt, ver så snill! og berre ring om du vil prata <3 Love u baby!

Kristine sa...

Hei. Vet vi ikke kjenner hverandre spesielt godt. Var jo bare et par timer hos Martine da hu feira bursdagen sin, men det hender at jeg stikker innom bloggen din innimellom, og når jeg så den videoen du har lagt ut begynte jeg å gråte! Det er så vondt å se andre gråte. Håper det går bra med deg!!

inat sa...

Uff.. Så trist..

- Skal vente med å vise til jeg tar den, hehe. Der jeg skal tattovere meg har de nesten alltid fullt, så jeg må bestille i mai, og da blir det nok ikke før i august.