17.6.09

~17 Juni~

i dag våkna jeg at mamman til venninda til mamma hadde stått opp,
hu skrudde tv'n på full guffe og det var ganske vanskelig og ikke våkne av all lyden, noe hu også da visste selvfølgelig =p
Jeg fikk gode rundstykker til frokost,
etter frokosten ordna vi oss og tok en by tur =)
Jeg kjøpte veske, hårbøyle, bredt belte og topp/tunika til bare 316 kr :O
Fikk penger av vennindene til mamma for og ha laga inbydelser til 40 år festen demmes, dem var 4 stk :)
Når vi kom opp igjen, rakk vi bare hente bagasjen og dro til byen igjen og møtte søskenbarnet mitt, og vi dro deretter med Eidsvoll toget til Gardemoen =)
Det var enkelt og finne fram, MYE enklere en hva jeg trodde^^
Så da bar det med masse nervøse nerver til flyet..
Noe som gikk helt fint, bare litt pustevansker v letting & landing!! xD
Her er Thomas som leser avisa og en nervøs meg før letting :
Vi hadde ikke så bra utsikt men, tåke og flyvinge...Det var/er deilig og være her igjen og godt og se mormor,
Vi så litt på tv og babla før vi la oss til og sove godt ;)
Hun har også en nydelig kattunge som jeg har kosa masse med <3

Ingen kommentarer: