11.9.13

Hei bloggen!

Det går lang tid mellom hver gang jeg er her, men jeg ser på det som bra, jeg har det bedre og fungerer (nesten) i "den friske verden". Jeg har fortsatt tunge dager, men fler av dem gode *smile*
Jeg har en del psoriasis og sliter fortsatt med mat (tankene), men jeg får i meg næring og svimer ikke av daglig, hodet mitt fungerer mer og jeg klarer faktisk og tenke friskere tanker!
Psoriasisen er et stykke for seg selv, er ikke lenger fornøyd med remicade da den ikke funerer optimalt.. Er på riksen hver 5 uke for medisinering!
Er i en dårligere periode akkuratt nå, men det er høsten og vinteren som er på vei, dette skjer hvert år.. Føler jeg ikke passer inn noen steder og at ingen liker meg, men det går nok over som alle andre dårlige perioder (ser dere : POSITIV TANKEGANG)!
Elles har jeg fått meg en ny ilder, Lille Ariel (Ilderbandens Apailana) *SMILE*
 
 
Dette var våres første møte, den 5 september 13, da ankom vi Nykøbig Falster i Danmark!
 
Jeg har også avsluttet miljøarbeidertjenesten etter 7 år og det føles ok *smile*
Hjemmesykepleien er også borte og det er en uendelig deilig frihet!!
Har fortsatt psyk.tjenesten, polyklinikken og time hos fastlegen en gang i mnd!
 
Ellers må jeg være ærlig og fortelle hvorfor jeg har trekt meg så unna,
Jeg har funnet ut at det skal lite til før jeg blir trigga og får negativ tankegang (huekjør), så jeg har unngått alt av blogger osv for og holde meg i skinnet, Men jeg savner dere alle helt forferdelig, dere som jeg har blitt kjennt med her via bloggen er mennesker jeg virkelig setter pris på og ha i livet mitt, dere har vært med meg gjennom godt og vondt og jeg er veldig gla i dere *hjerte*
Og jeg kommer alltid til og være her for dere, ikke glem det *BlunkeFjes*

Og er det noe dere lurer på, så bare spør, jeg kan svare i eget innlegg!

2 kommentarer:

R sa...

Jeg skjønner hva du mener med at du blir påvirket av å lese blogger, at man blir trigga liksom. Jeg leser færre og færre blogger som handler om psyke, men det er ikke fordi jeg synes at det er dumt at de folka skriver om det, men fordi jeg blir så trigga selv, og da må jeg jo ta ansvar for meg selv.

Det er koselig at du har det bedre, og jeg har egentlig skjønt det gjennom at du ikke skriver noe særlig ofte lenger. Jeg synes det er koselig at det kommer et innlegg i ny og ne jeg. Og dårlige dager er det selvfølgelig greit at man har.

Sååå fin Ariel er! Får meg til å savne ilderne mine. :( Men, men.. Uventede ting skjer i livet. Jeg vet at Ariel har det kjempefint hos deg hvertfall, for du er en skikkelig god og flink ildereier!

Klemmer fra Rina :)

Anonym sa...

Skjønner hva du mener, det er ofte at jeg også må la være å lese andre blogger, fordi det kan være triggende eller føles som om jeg blir dratt litt ned osv.

Ariel er jo bare så søt da!!

Stå på, keep up the good work, synes du er tøff :)