31.5.10

~Herrigud for en herlig vårdag~

i dag gikk turen til legen, hvor det gikk bra!
Så gikk jeg til jobben til Mary for og si fra hvorfor hu ikke kom på jobb, pc'n hennes har tatt kvelden (tror jeg), hu har ikke penger på kortet og må være hjemme og vente på rørlegger - for hu har lekasje for 3 gang i leiligheten :((
Så kjøpte jeg meg den nye litagoen (som ikke var god) før jeg tok bussen hjem!
Når jeg kom hjem gikk jeg rett ut og leka med Vanja, er helt betatt - Hu lager så mye lekelyder når vi leker ute, noe som smelter mamman hjertet mitt <3

Så hadde jeg oppfølgning og på kvelden dro jeg brått ut på grilltur med støttekontakt Ole, Kim, Kristin & Sven, det var kjempe koselig, visst man ser bort ifra all myggen da!! xD

Jeg hadde jo seff med Vanja også da, hu kosa seg!! <3

Jeg fikk en super God hamburger-rull med agurk mix av Kristin <3

Et mer "normalt" bilde av meg & Kim *FakeAsmile*

På vei tilbake kjørte det noen idioter på moped, så vi lata som vi lo av dem og dissa dem litt.. bare fordi dem kjørte som idioter!

Jeg har forresten fått (les:kjøpt) meg et nytt bur i dag, et furet XL bur, som kan legges sammen, så nå er jeg og Vanja klare for Ålesund reise til sommeren :)

Fikk det levert på døra og greier, snille Anette & mannen som kom med det :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som du har det kjempebra om dagen :D

Savner deg sånn, gleder meg til å treffe deg igjen om bare noen uker ;D <3

Tonje sa...

he-he... herrigud faktisk

Unknown sa...

Aww <3 Du og Vanja er søtest ^^

Solveig Irene sa...

Fine, fine (og sikkert litt skumle) ilderen din!

Sv: hey, riktig!
Nei, Kristine er ikke på det bildet. Hu gikk i parallellklassa, hu :)

R sa...

Å, det så fint ut å grille og sitte ute sånn :) Vanja er nydelig!

Laila sa...

godt med gode dager med gode venner :)

<3

Anonym sa...

Having seen an good friend going trough a tough period due to a disease caused through using tobacco I made it my own mission to spare as many other folks as possible from the very same fate, however soon I realized that no matter how good the arguments are it is almost impossible to make a smoker quit smoking, not necessarily because the actual arguments aren't sufficiently good and not necessarily because the smoker is just not willing to stop but merely due to the fact smoking is really a even more addictive drug than heroin and also cocaine (scientifically confirmed).

Next , I found out that there is actually a way to stop smoking without quitting smoking, therefore leave the smoker his pleasure as well as habit but preserve them from the harmful effects of cigarettes.

What I am speaking about are e cigarettes. Read regarding most of the negative effects connected with smoking cigarettes and the way an [url=http://electroniccigarette0.com/]electronic cigarette[/url] can help you quite smoking cigarettes or just allow you to follow your current habit and obtain the kick without the harmful side effects associated with smoking on my webpage http://electroniccigarette0.com

P.S. Hopefully this will not be removed due to having a hyperlink to my site as I only attempt to inform and help.

Take care

Chrissy M.