16.5.10

~500 innlegg + konkurranse~

Jeg vil "feire" mine 500 innlegg, det vil si at jeg har skrevet dagbok hver dag i 500 dager (!!!) - det er MANGE dager og innlegg der ;D
Jeg vil ha en konkurranse, hvor dere skal svare på 50 spørsmål om meg & mitt + litt deres,
den som har flest riktige & ærlige svar - VINNER en premie!
...(ingen lurespørsmål denne gangen)...

1. Når har jeg bursdag?

2. Hva het rotta mi?

3. Hvor kommer jeg fra?

4. Hvor bor jeg?

5. Hva slags dyr er Vanja?

6. Hva lever dyret av, (som Vanja er) ute i naturen?

7. Hvor mange søsken har jeg?

8. Hvor lenge har jeg vært uten selvskading?

9. Hvor lenge var jeg innlagt?

10. Hvordan fannt du bloggen min?

11. Hvor lenge har du lest bloggen min?

12. Hva syns du jeg skal begynne og skrive mer/mindre om?

13. Hvem "tegneserie-ikon" digger jeg?

14. Hva er min største FOBI?

15. Hva slags hårfarge hadde jeg når jeg begynnte og blogge?

16. Syns du bloggen min er kjedelig?

17. Hvorfor leser du bloggen min? (skriver jo ikke noe spennende akkuratt *LOL*)

18. Hvor har jeg vært på ferier/helgebesøk i år?

19. Hvorfor elsker jeg tirsdags kveldene?

20. Har du vært på besøk hos meg?

21. Leser du min lukkede blogg?

22. Hvilke type blogger leser jeg?

23. Hva tenker du nå som du svarer på spørsmålene?

24. Hva slags alkohol drikker jeg fast på fest?

25. Er du psykisk syk?

26. Har jeg vært innlagt på instutisjon eller "psykehus"?

27. Hva drømmer jeg om?

28. 3 ting som ikke gjør meg glad?

29. Hva er mine favorittfarger?

30. Hvem bok hjalp meg til og få mot til og bli frisk?

31. Røyker jeg?

32. Hva kan jeg leve uten?

33. er jeg alergisk?

34. Min favoritt brus?

35. Hva er favoritt maten min?

36. bruker jeg løsvipper til vanlig?

37. Visst jeg kunne vagt hva jeg kunne jobba med, hva hadde jeg valgt?

38. Hvor høy/lav (!!!) er jeg?

39. Liker jeg Twilight filmene?

40. Begynner du og bli lei av og svare på spørsmål nå?

41. Hva er mine 2 favoritt hunderaser?

42. Hvem/hva ville jeg tatt med meg på en øde øy?

43. Bor jeg for meg selv?

44. Hva heter lillesøskene mine?

45. Hvilken hårfarge kler jeg best?

46. Hva gjorde jeg på denne dagen for ei uke sia?

47. Når begynnte jeg denne bloggen?

48. Hva syns du om meg, HELT ÆRLIG?

49. Hva er favoritt dyret mitt?

50. Hvor mange vesker har jeg?


i dag har jeg jo vært hos Mary (eller i Rygge hos mamman hennes da),
vi tok et tog rundt 15 & 16 et sted ;) ..Jeg var innom Kim & Ole menst jeg venta på bussen videre hjem, fikk hilse på Sarah, nydliste kaninen ever!! <3
Så har jeg ordna og fiksa til i morgen.. testa ut litt hår, tror det blir krøller i morgen, visst jeg får tid da seff, skal stå opp kl.07.00 for og prøve og rekke det ;) Gleder meg til & se lillebror i tog for første gang!! :D
i morgen har Vanja minsiiin bursdag btw - hu blir 2 år :'D <33

3 kommentarer:

Laila sa...

Har ikke snøring på halvparten av spm dine,for jeg har ikke fulgt bloggen din fra begynnelsen a,but i'll give it a try,fordi jeg sitter her våken likevel,haha.

1.1 august
2.lizzie
3.horten?
4.horten? haha
5.ilder
6.mindre dyr?? inselter og denslags ekle ting?
7.2?
8.husker ikke...8 mnd?
9.3 år?
10.gjennom anne-helene tror jeg
11.siden jeg fant den,i fjor høst
12.psyken?
13.nemi?
14.edderkopper?
15.blondt?
16.nei,den er søøøøt :D
17.fordi jeg liker deg :D
18.hos mormora di,sunnmøre (husker ikke helt hvilken øy...)
19.frustrerte fruer
20.nei :(
21.jepp :)
22.forskjellige,om psyk.lidelser,venner,andre som har ildere...
23.jeg tenker på å svare
24.cider
25.ja
26.institusjon
27.å bli frisk?
28.at vanja er syk,at vennene dine har det vondt,cellegift
29.rosa
30.have no idea (hanne sin bok?)
31.jepp
32.kuttesaker,dårlige venner,ting som trigger deg
33.ja
34.pepsi max
35.lasagne? taco?
36.nei,ikke til vanlig
37.dyr
38.lavere enn meg...1.56?
39.ja
40.nei
41.sånne små hvertfall chiuawa eller hvordan det skrives + en til..
42.vanja
43.ja
44.mary? og jesper hvertfall
45.mørk brun
46.sikkert noe sammen med vanja
47.ikke sikker på den gitt
48.jeg liker deg,HELT ÆRLIG,du er herlig
49.ilder
50.mm...16?

Ha en fin 17. mai søtes Caroline,og gratulerer med 500 innlegg :)

klem

Kitiinee sa...

1. 1 August

2. Lizzie

3. Valderøy (Jeg vet ikke hvordan det skrives) - Ålesund

4. Sarpsborg (Jeg kan adressa de å!)

5. Ilder

6. Jakting

7. 2 (3?)

8. Jeg kan huske jeg var stolt av deg, men jeg må ærlig innrømme at jeg husker det faktisk ikke atm. 2 år?

9. 3 år?

10. Helt sikkert NETTBY...

11. Noe rundt 1 1/2 år TROR jeg.

12. Jeg liker bloggen din akkurat sånn som den er. (Btw; BILDEEEER)

13. Du sa det når vi var hos Liljen ._. ... Nemi

14. Edderkopper! :D

15. Blond

16. Nei, jeg liker bloggen din!

17. Fordi jeg bryr meg om deg, siden du er en UTROLIG god venn for meg, og det er utrolig kjekt å vite hva du har gjort i løpet av dagen! :D

18. Ålesund, Molde, Nord Statland

19. Fordi du elsker tv2 programene som blir sendt på tirsdager.

20. Jaaa :D

21. Ja

22. Jeg TROR du leser mest psyk. blogger og venner/kjente's blogger.

23. Haha! Ved siden av de forskejllig spm? ... For om det er det, så skal det ikke på nett. Vis ikke tenker jeg faktisk på deg og ja, spørsmålene du stiller.

24. VKD orginal blue (prøv deg på noe annet, jeg har en flaske her!)

25. Nja, det går rykter om det ja.

26. Ja...

27. Å hjelpe dyr som har det vondt.

28. 1. Edderkopper. 2. Frekke unger. 3. Brente kjeler.

29. Nå ble jeg i tvil... Rosa? *Dådyrøyne*

30. Sebrapiken

31. Ja

32. Røyk? PC!

33. Ja?

34. Fanta Free?

35. Spagettie

36. Nei?

37. Dyrebeskyttelsen ?

38. 162 ?

39. Ja

40. Egentlig ikke.

41. Fuuu... Border Collie og Kinesisk nakenhund. (ok... den første var min...)

42. MEG! og... Alkohol! Lenge leve!

43. Ja, jeg vil påstå det.

44. Jesper og Josefine

45. Lysebrunt

46. Ehhm... GULLFISK KRISTINE!

47. Pass. 2 år siden ca?

48. Du er helt herlig! Å jeg er utrolig glad i deg! :)

49. Atm; ILDER!

50. Mer en nok og litt fler! :D

Takk for meg og god natt! (morgen) ... 17 Mai om du vil :D

Liljen sa...

1) 1. august

2) Lizzie

3) Trodde kanskje du kom fra Sarpsborg jeg? Men vet at mora di er fra Ålesund da, kanskje du og kommer derfra?

4) Sarpsborg - jeg har vært der:D

5)ilder

6) Frosk, padder, smågnagere, fugl og egg

7) 3, men bare to du har noe fast kontakt med?

8) Oi, det er lenge iallefall, over to år?

9) Ååå, dette fortalte du jo når du var her. 4 år?

10) Det husker jeg faktisk ikke, føler jeg har fulgt deg for alltid:p

11) For alltid ;P

12)
Jeg er veldig glad i dype tekster om egne erfaringer. Men det er jo ikke sikkert det er deg. Jeg synes du skal skrive om det du vil skrive om jeg, Det er det som gjør bloggen din DEG.

13) Sikkert Nemi (digger ikke alle henne da?:P)

14) Edderkopper? (Isåfall med god grunn, ettersom de dere har er så SVÆÆÆRE)

15) Blond

16) Nei, liker å følge med på livet ditt :)

17) Fordi jeg er glad i deg, og liker å følge med på hva som skjer i livet ditt.

18)
Du har vært på møre-kanten. Ålesund og molde? Også har du vært HER HOS MEG!

19) PGA tv2. Frustrerte fruer? Eller er du sånn CSI-bærte?:p OK, jeg svarer TV-kveld- da blir det ikke feil.

20) JA!!:D

21) Jeg har vel tilgang, men må ærlig innrømme at jeg glemmer å innom de lukka bloggene. (ikke bare din men alle..)

22) Psykiatriblogger

23) Akkurat i stad tenka jeg på at det kanskje ikke var så mange som gidda svare på disse spørsmålene, og da kanskje sjansen for at jeg vinner er større. ;) Og at jeg ikke har noe liv xD

24) Rusbrus- du var iallefall en racer på det ;P

25) Ja

26) Ja

27) Meg?? :p Haha neida.. Drømmer om å jobbe med dyr.

28) edderkopper. urettferdighet. når nettet ikke fungerer.

29) Rosa og lilla?

30) Sebrapiken

31) Ja

32) edderkopper!


33) ja, mot nøtter.

34)p epsi max

35) pasta

36) ja (hvis ikke er jeg jææækla misunnelig på vippene dine ;) )

37) dyr!

38) 158,5

39) Nei, du har ikke sett dem?

40) Nei, faktisk ikke. Synes det er litt gøy også sjø;D

41) border collie og puddel

42) Vanja og pc?


43) Ja, sammen med vanja. I sokkelen til mamman din.

44) Josefine og jesper

45) mellombrunt

46) Var det da dere feiret bursdag til lillebroren din?

47) høsten 2008/vinteren 2008

48) Jeg digger deg! Du er morsom, pratsom, snill og god. Du er vakker og herlig. Du er til å stole på, lett å prate med. Utrolig glad i deg <3

49) Det er vel ilder nå, tenker jeg? Og da Vanja din!

50) En veske til hvert antrekk! ;) Noe som da blir veldig mange vesker.