30.5.10

~Søndag~

i dag har jeg vært ute i sola siden jeg sto opp, det har vært digg :)
Det første jeg gjorde var og gå og mate kaninene jeg har passa i ei uke, men når jeg kom opp, så sto bilen demmes der og dem var tilbake!

Jeg fikk en kjempe fin gave for passet, en DIOR maskara!! :O

Jeg ble kjempe glad for den!! i sommer fikk jeg en lysestake for passet som jeg også elsker, den står fint plassert i leiligheten :D
Forventer jo ikke sånne gaver for og passe dyra til folk!! <3>

Jeg måtte jo ha med favoritt ballen som hu fikk av Jenny :)

Fra 28 juni til 3 juli, så skal jeg passe 4 ildere for en på forumet :)
Da har jeg bedt Jenny, som har lysst på ilder selv, det kommer til og bli supert - GLEDER MEG!!! :'D det blir litt av en ilder prøve for oss! <3>

Nå i kveld skal jeg slappe av siste kvelden av Carolinje helgen min med AVATAR som jeg fikk låne av Ole & Kim, det blir deilig, den filmen er ELSK!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kos deg masse med filmen :)
*klemme på* <3

Swampoline sa...

Kose deg vennen:)

så sees vi om ikke alt for lenge!

klæm<3