7.5.10

~Aktiv dag~

i dag henta jeg lillebror på skolebussen, rydda oppe (hos mamma), tørka støv, støvsuga & gikk ned til bussen igjen, møtte Mary & Jason, henta lillesøstra mi og gikk hjem igjen, smurte brødskiver, så vaska jeg over oppe, så kom Mamma!
Jeg & Mary dro til byen, så i butikker og dro på Kina-resturante etterpå, der var det drit gooood mat & Mary spanderte på meg *TusenTakk* <3>

Mary & Jason + bare Jason og litt røyk fra røyken min under ;)

Vanja klartra i trær faktisk, altså - jeg løfta hu opp i det da!

Vi møtte på en katt som lizzom skulle ta Jason, men med en gang vi satt han på bakken, så gjemte katta seg veldiiig fort!! x'D

Når vi kom hjem etter nesten 2 timer med gåtur så var ilderne slitne, Jason sovna på flekken og Vanja måtte spise litt, men hello, og ligge i hengekøya si og spise, det er bare latskap og super søtt :'D

Ingen kommentarer: