12.5.10

~HippHippHurra~

i dag sto jeg opp 06.30, gikk opp, kledde på lillesøskena mine, ga dem frokost & fulgte Jesper til skolebussen & Josefine i barnehagen :)
Rundt et tiden kom Jesper tilbake fra skole, vi satt på sverdet i stenen..
Men måtte ta pause, for Josefine gikk "17 mai" tog med barnehagen!



Lillebror har visst knipsa et bilde av seg selv :')

Dem var kjempe flinke hele gjengen :D
Etter toget var ferdig fikk vi saft og kaker *NamNam*
Så jeg & Jesper så ferdig filmen og satt på en ny, Niko & veien til stjernene, den var kjempe søt og morsom, anbefales til dere med unger ;)
Så har jeg nerda og lest alle bloggene jeg har på lista mi, nå venter jeg på LOST og på at migrene medisinen skal funke! *NATTA*

2 kommentarer:

Kitiinee sa...

Som søster så bror vett'u :'D
<3

Laila sa...

koslig med kids og 17.mai forberedelser. ser ut som du har hatt en fin dag søte :)