1.6.10

~Hvil i fred~

Kjæreste Tia <3>
Du var en herlig liten sjel i din fine lille hundekropp..Kommer til og savne deg ille, men du hadde det vondt den siste tiden, du var blitt blind på begge øynene & du hørte dårlig, du gikk rett inni dører og alt som sto i veien når du skulle frem, det at du begynnte og kaste opp og ikke fikk i deg medisinene var bare utrolig trist, du fikk tilbake smertene og fikk ikke i deg noe for dem.. Så turen til dyrlegen var desverre det beste!
Du fortjente ikke og lide kjære Tia mor,
klokken ble 17.33 og vi alle måtte si hvil i fred, du var høyt elsket <3
i dag har jeg bare vært hjemme og slappa av, er utslitt brått igjen, sovna 4 1/2 time på sofaen og det trengtes! Jeg har vært ute og leka med Vanja & hatt oppfølgning da ;)
Nå begynner snart tv kvelden min på tv2 og jeg gleder meg som vanlig <3
Dagens hilsen går til :Håper du har hatt en kjempe fin dag snuppa :D <33

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det er trist når dyr dør, men noen ganger er det, som du skriver, det beste for dem.

Hvil i fred, vakre Tia <3

Cathrin sa...

han var en gang en velkjent krfu personlighet..:D

Kathrine sa...

<3