22.6.10

~Tur til Ed i Svergie~del.2~

Dagen begynnte kl.07.20, jeg gikk på badet og gikk opp til frokost på hotellet, den var god, kl.09.00 gikk bussen til et sted jeg ikke husker hva het, der venta det en båt på oss - som skulle føre oss gjennom 14 sluser :)
Vi var på båten i 3 timer og fikk lunsj der (jeg spiste ikke da men)!

Så dro vi til en Kirke hvor vi fikk fortalt om kirken... Jeg sovna... Så dro vi videre til ei kro på do pause før vi kjørte til Nordby og der fikk jeg kjøpt den etterlengtende røyken min <3

Så kjørte vi hjem og jeg ble med Kim før jeg ble henta av miljøarbeidertjenesten for opfølgning ;) Nå skal jeg legge meg!
Må jo også legge ut bilde av gavene jeg fikk av Kim & Ole da :D

Emil i lønneberget drikke, Hello Kitty "skumklubbe", Hello Kitty sparebørse (ååh, nå blir det morro og spare penger!!), & Hello Kitty saftis :D
Tusen, tusen takk Ole Kim, dere er best <3

Ingen kommentarer: