4.6.10

~Dyre-passer i helga~

i dag har jeg holdt på og kokt over, har ikke makta og gå i korterma!! :S
Så enta jeg lillebror på skolebussen og han sa når vi kom hjem, "se på armene dine", så sa jeg "hva med dem", og han spurte om "hva som har skjedd?"..
Da mått ejeg ta meg sammen litt kjennte jeg, sjokka som jeg var!
"Jeg var veldig syk.. Husker du da du besøkte meg der det var låste dører?"
"Ja det gjør jeg" svarte han og sa han visste hvorfor nå :)
Så gikk vi ned til meg og så på cartoon *møkka-kanal*
Så har jeg fått solgt alle bura jeg la ut på finn.no i går :D
Dem ble hente i sta, før vi dro til Svergie - Jeg måtte ha RØYK!!
Når jeg kom hjem, så gikk jeg ned til naboen, låste meg inn og mata rottene og etter jeg hadde låst meg ut, mata jeg disse fine kaninene <3

Kaninunger!! <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHkduMf_dEwZF3utw1ZzYMxDL9UevSpCtFLDlBV4q4FYNjgE6HA7l0GEZwmYz2xTBl5_WCxZTw0LkmiXQdo3HUPe0jeBqSyHIb2Inn7qvVHgrQKv_EmI0qCKbZpHTQHX4C35pBGYQLxIQ/s1600/SAM_8052.JPG">

i morgen skal jeg huske og ta bilder av rottene <3
Visst jeg får tid.. For jeg skal nemlig på ildereiertreff i Mysen,
gleder meg masse :D *Løfte på ravva og finn eklær til i morgen*

1 kommentar:

Solveig IRene sa...

Sikkert ekkelt når broren din spør om sånt, men synes du takla det på en bra måte jeg, da :)

Sv: Ja, du burde se den hvis du har sett den første! Braaa greier :'D