23.6.10

~Forelskelse~

i dag burde jeg begynnt og pakke og div, med en gang jeg sto opp, men sånn ble det ikke, så her sitter jeg kl.01.13 (stiller tilbake klokke for og få innlegget på rett dato) & venter på klærne i tørketrommelen.. xD
i dag har jeg vært og hilst på 2 ildere :') <33>
Jeg fallt pladask for tispa, da hu og Vanja la seg sånn her :

Det er et skikkelig gjennombrudd og jeg er så forelsket, tenk og se disse kose seg sånn hver eneste dag da?!?!?! Blir desperat av tanken x'D
Senere på dagen dro vi (mamma og dem) til Hafslundgård på åpen sanktans feiring for barn, der sang Østfold kjendisen Kai-Robert, som også er min gamle lærer ;)

Når jeg kom hjem begynnte jeg og pakke og fannt fort ut at jeg måtte vaske klær.. som dere sikkert har skjønnt, siden jeg sitter her enda -.-'
I morgen er det BLOGGTREFF :O
Tiden går sykt fort, føles ikke ut som om jeg skal dra bort for helgen, har ikke fått tid til og hente meg inn en gang!! xD
Men jeg gleder meg :') <33

Ingen kommentarer: