5.6.10

~GOD HELG FOLKENS~

i dag sto jeg opp, dusja og leka med Vanja før jeg gikk til bussen!
Den var forsinka 20 min og jeg var så nervøs for at den ikke skulle komme, så kom en da senere til ildereiertreffet en avtalt :p
Men når jeg kom begynnte quitz (skrivefeil?), jeg kunne ca 3 av spørsmåla, det var drit flaut, serlig når det var 20 spørsmål!! -.-'
Så var det grillings og det smakte godt!! så fikk jeg hilst på ilderne <33>
Etter grillinga var det "fysisk" konkurranse om og etterligne ildere..
Miriam vannt, så jeg velger og legge ut etterligningene hennes =)
Jeg husker ikke nøyaktig HVA etterligningene var, men noe med ilderen og oppførselen,
leking, lyder og div ;)





Mebn før dette var ferdig, så ble jeg kjørt til bussen.. for det var jo selvfølgelig at den siste bussen gikk så "sent" som 19.30 tilbake(!!!) D:
Det var veldig kjipt, men sånn ble det!
Når jeg kom hjem var det ned til naboen for og mate rotter og kaniner ;)
Så var det full leking med Vanja som var helt i hundre etter og ha sotti i buret hele dagen, det er så gøy... Men merka hu var litt sinna..
For hu gjorde alt for og prøve og få en liten bit av armen min *LOL*
Nå har jeg snart sett ferdig en drit dårlig film på tv2! OMG!
Men jeg skal finne noe annet og kose meg med dette :

GOD HELG ALLE SAMMEN!! :D


Dagens hilsen går til :

Håper du har hatt en kjempe fin dag :D <33

Ingen kommentarer: