18.4.11

Rikshospitalet

Psoriasisen har spredd seg som dem fleste har fått med seg og i morgen kl.12.30, så blir jeg lagt inn på riksen! :/
Men det blir litt godt, har for vondt til og klare meg hjemme..
Håper bare jeg får opp nett der fort, Kan gå fort, kan gå treiiiigt!! ;)
Medisinene jeg gikk på (Humira & Metotrexate) slutta og funke, eller kroppen støta fra seg humira og jeg begynnte på en ny sprøyte som het Stelara, Men den funker tydligvis IKKE som dere ser en smakebit av på bildene.
Så nå er det sykehus neste og jeg håper jeg blir fort bra og ikke må være i 2 mnd sånn som sist!!

Snakkes <3

9 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, så fælt at du må gå igjennom dette her! :( Det ser forferdelig vondt ut, jeg føler så med deg<3
Bra du får legges inn i det minste, så du får hjelp og forhåpentligvis slipper så mye smerte.
Lykke til, håper alt går bra! Klemmer <3

Vilja sa...

Kjære lille venn! Dette ser utrolig, utrolig vondt ut. Håper virkelig du får hjelp nå. Skjønner godt du har det for vondt til å være hjemme. God bedring! Tenker på deg!

Anonym sa...

Hei Caroline! Huff dette så fryktelig vondt og plagsomt ut! Masse lykke til!!! Har du noen gang prøvd litt alternativ medisin...? Skulle ønske noen kunne bare trylle det vekk for deg!!

Klem fra IlderSolfrid:)

Solveig @ poona sa...

Så grusomt! Det så jo bare voldsomt vondt ut :((
Enda godt du fikk ordna ilderpass, og kommer deg på sykehus. Lykke til kjære deg, og håper det bedrer seg fort. Så kan du komme hjem friskere til ilderene igjen<3
Lykketilklem!

Laila sa...

Å hærregud,det ser alt annet enn godt ut. Håper virkelig at de får gjort noe med dette her.
Masse lykke til kjære <3

klem

lisbeth sa...

det der ser ikke mye godt ut, kjære <3 lykke til vennen min <3

Kasine sa...

Huff, nei, det der så IKKE noe godt ut! Lykke til, kjære deg..
Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva er psoriasis (?) for noe?

God bedring <3

Cilla sa...

uff:(

god bedring<3

Anonym sa...

Ååå, kjære snuppa mi .... :'( Nå fikk jeg vondt langt inn i hjerterota mi.... Håper av hele meg at du blir bedre veldig veldig snart <3 Jeg er så glad i deg!!!!! :*