8.11.11

Jeg oppfordrer ALLE til og delta på NOAH's fakkeltog mot pels 2011

NOAH oppfordrer alle til å stille opp for pelsdyrene lørdag 12. november i det som har vokst seg til å bli Nordens største arrangement for dyrs rettigheter - NOAHs Fakkeltog mot Pels.
I fjor stilte 6000 opp i fakkeltoget på landsbasis, vi håper det blir enda flere i år! Nå er det på tide at Norge legger ned pelsoppdrett slik mange andre land allerede har gjort, sier aktivistkoordinator Thomas Olsen i NOAH.

Det blir også fakkeltog i flere andre byer. For mer info om dette og oppdateringer frem mot fakkeltoget, se www.facebook.com/motpels.

Se film fra forrige fakkeltog: http://www.youtube.com/watch?v=pT_VfvQGqp4
Jeg oppfordrer også ALLE til og delta på NOAH's fakkeltog mot pels,
lørdag den 12 november 2011,
her finner du facebook arrangemang for dem ulike byene (navnet på byene er LINK)!
OSLO
BERGEN
TRONDHEIM
STAVANGER
KRISTIANSAND
SARPSBORG
TROMSØ
ÅLESUND

HÅPER AKKURATT DU DELTAR & DELER DETTE VIDERE!! :)

Jeg må jo skryte på meg at det er jeg som har arrangert fakkeltoget i Ålesund i år, det er det første NOAH's fakkeltog mot pels her i Ålesund, så håper at det dukker opp mange, i dag har jeg hengt opp 90 plakater for og reklamere :D *STOLT*

Ingen kommentarer: