26.7.12

Vi har døgna (bildedryss)!

i går så spiste Merimee en snegle som viste seg og være giftig, så i natt har jeg og Mary døgna for og følge med på lille vennen, hun er i finfin form og har ikke vist noen tegn på gift,
så jeg er glad og fornøyd :D
Vi har hatt besøk av Typen til Mary, Ole og kompisen hannes Arve i natt, kjempe koselig!!
Vi var nede i barnehagen og "leka", så vi tok masse tullebilder, så værsegod ;)


 søte dem er <3


 HAHAHAH xD
 Mary vennen min <3



 Og meg, så utroliiiiiig vakre bilder xD





 *UHUUUU*

 Ta det med ro, det er lov og le, ler som faen selv!!










 HAHAHAH x)


 IKKE mobb, som sagt, vi har døgna!!!

 Og bare for og mimre tilbake til bloggtreffet <3

Mary har nå sovna og jeg venter på at legekontoret åpner så jeg får meg time!
Ha en fin dag alle sammen :D <3

Ingen kommentarer: