31.12.12

Oppsummering Desember 2012

OPPTUR :
❤Kjæresten min❤

NEDTUR :
Ble dehydrert og fikk saltvann og kalium intravenøst på sykhuset..

Fortsatt veldig usikker og urolig ovenfor om jeg får plass på Halden klinikken eller ikke!!!

HUMØR :
hehehehhh, ustabilt!

SELVFØLELSE :
Fikk det litt bedre da vekta kom på undervektig!

SOSIALT :
Var på min første Hocky kamp i år, laget jeg heier på er : Sparta Warriors som vannt 6 - 1  ❤

Julebaking med venner og kjæresten :)

Passa ilderen Prime❤

Julebord med miljøarbeidertjenesten :) Ingen bilder derfra!
 
Julaften ble feira hos Farmmor og Farfar med resten av familien på min Stefar sin side :)

Romjula har jeg bare vært hos typen og feira også Nyttårsaften med han og hans venner ❤

INNKJØP :
Julegaver!! ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

I’m not that much of a internet reader to be honest but your
blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later on. All the best

my webpage research biotechnology