31.12.08

2008

*Året som gikk 2008!
Januar husker jeg ikke no..
Februar fikk jeg pc ;D
Mars var jeg i dårlig form!
*APRIL 08 :
Husker ikke noe spesielt, har bare ego bilder, så her! xD

*MAI 08 :
Markus, mitt søskenbarn komfirmerte seg den 4!

Oldemor >MOR< døde den 13!

Jeg hadde mye gøy i Fredrikstad, sammen med Therese! :D

Og jeg begynte å jobbe :D <3

Og psoriasisen forverra seg... =/

*JUNI 08 :
6 Juni hadde vi suprise party for Marcus som ble 20år :)

Heidi kom helt fra Molde & besøkte meg :D <3 Det var mega kos!!! Vi var på shopping i Oslo & på Top 20 konserten, vi mista toget og masse komisk!! xD
Opplevelser var det nok av! ;D i 2009 er det min tur & besøke henne i Molde!! :D

Det var også den årlige santansfeiringa oppe hos farmor & farfar med grilling!

Og jeg Ble innlagt på Riksen, og var selvfølgelig kjempe bra i huden når jeg hadde fått plass, så ble skrevet ut 2uker etterpå!

*JULI 08 :
Jeg var flink å ta bilder av meg & lillesøss!!<3

Jeg ble innlagt på Rikshospitalet igjen, med ekstrem forverring!! ='(

Jeg fant også ut at med så alvorlig psoriasis, så ansiktet forskjellig ut fra dag til dag =p her er eksempler, å ja.. veit jeg ser het blåst ut, men var tross alt på sykehus ;D

*AUGUST 08 :
Psoriasisen var ikke serlig bedre.. det ble bedre, verre, bedre og verre...

Men fikk perm til 20års dagen min! :D

Og Annabelle som flytta til Oslo forrige mnd ble med, vi hadde det gøy :D

Mormor kom på besøk siden Lillesøss ble 2 år, da fikk jeg perm & kosa meg med Mormor som kom helt fra Valderøy :) <3

Så var det Josefine, min lillesøster som fyllte 2 år! :D <3

Jeg møtte også dem ansatte v Solvold, en avd innen FossumKollektivet samme dag jeg ble utskrevet fra riksen, nemlig den 22! :) Det var en koselig gjenforening, ikke mye som var endra, morsomme som før var dem å!! ;D
Her er meg, Line, Bodil & Stine :D

*SEPTEMBER 08 :
Jeg prøvde meg på postingsecrets, ikke helt vellykka men =p

Therese fikk seg samboer, og her er mitt første besøk etter dem flytta sammen den 15! ;D

Odd Arne Severinsen, min gode snille onkel døde av kreft den 21, uventet og fort etter han plutselig fikk lungebetendelse og blodforgiftning <,3
Det var et hardt sjokk & takle! Hvil i fred Onkel Oddis!<33

Jeg dro til Valderøy for og være med i minnestunden og begravelsen, her er et bilde fra minnestunden <'3 Han er død der, men valgte og ta det med fordi han ser fredfull ut, han ligger med sitt snille smil og har det godt nå! <3

Jeg fikk på en måte mere fred etter & se min Onkel, han var fredfull!<3
Så resten av turen ble Høstferie med venner, det ble bra og godt og se dem igjen!:D

Jeg fikk også møtt Heidi T i september, vi besøkte skolen på veum sammen :) Desverre var ingen av mine tidligere skole venner der den dagen, men det var kos og møte alle lærerne og ikke minst Heidi som bor langt oppi Trondheim nå! <'3

*OKTOBER 08 :
da Lagde jeg bilde ramme med meg & min lillebror Jesper!:D <3

Jeg fikk også tatt bilder av meg & Malin som passer seg her, fordi vi hadde det koselig!!<3

Så var det HALLOWEEN, som ble super vellykka med kos, fyll & fanteri :D
Jeg tilbringte sammen med, Marcus, Kim, Kristin, Camilla, Helge, Daniel, Lillesøstra til Helge & lillebroren til Camilla! ;D <3

*NOVEMBER 08 :
Ja, det var en bildestille mnd, men her er litt ego! ;D

Og min lille Prinsesse må jo få sin egen November plass, Lizzi har fått kreft & på noen av disse bildene ser man svulsten henge mellom for labbene hennes, men hun har ikke vondt heldigvis!! :D she is so cute!!! <33

*DESEMBER 08 :
Jeg hadde koselig kort besøk av Therese! :) <3

Resten av denne mnd gikk til julegave shopping og elementistrål ;) <3
Så kom julaften med nissen og greier!! :O
Bare vellykka julegaver i år, både gitt og mottat! =p

Så nå er det Nyttårsaften, kom meg gjennon dette året også! i dag blir jeg værendes hjemme med forskjølelse og litt feber, skal muligvis bort til min tante en kort tur i natt og se raketter! :)
GODT NYTTÅR ALLE BLOGGER SOLSTRÅLER SOM GJØR DAGEN MIN LETTERE!!!<33

KLEM CAROLINE <3

19 kommentarer:

Kathrine sa...

Kult med ny blogg da, Caroline! :D Godt nyttår! :) <3

stinevt sa...

kult med ny blogg ja. vil bare si, du er heldig som kun har det på hendene? -- men men, jeg har dey hvertfall på hele kroppen!!
Klem <3

silent_tears sa...

grattis med ny blogg og godt nyttår, håper 2009 vil bli et godt år for deg *klems*

stinevt sa...

må også si det at, psoriasis på hele kroppen, skaper en en god del dårlig selvtilitt.. hvertfall for min del. klem<3

stinevt sa...

btw la merke til først nå hvor ille du var.. har drikki litt:P ,m samma :) klem <3

Caroline sa...

Godt nyttår til dere også <33

Stine :ja, det ødelegger selvtilliten totalt, går alltid med sjerf, hansker og lue ute blandt folk =/
Hadde på kroppen på bildene å da..
Helt jævli vondt <,3

Eline sa...

Du er så flink til å uttrykke deg med bilder :) *klemme på*
Grattis ed nye blogg og håper det nye året blir mye bedre enn dette. Unner deg alt godt!

stinevt sa...

har det akkurat som du! kan hende mitt tilfelle er litt mindre verre enn ditt. Men jeg vil bare at du skal vite at jeg forsår hvordan det er! Mange klemmer <33

Thea sa...

vennen min... kosleig med ny blogg... jeg skal følge med :)

klemmer til deg

Swampoline sa...

tøffe bloggen ^^ klem<3

Siv Helene sa...

Godt nytt år <3 Bloggen din ble kjempe fin !! Jeg skal også lage ny - vet bare ikke helt hvordan ennå.. Hehe :P Håper du hadde det fint på nyttårsaften da <3

- Godt nytt år lille venn <3

lineffs sa...

så masse flotte bilder, vennen!!
som jeg har sakt før, psoriasisen så helt jævlig ut. der kan du ikke ha hatt det no godt! :/

klemme flaat <3
godt nytt år :)

Kitiinee sa...

Ønsker deg alt godt i det nye året<3

Liljen sa...

Så glad jeg haar blitt kjent med dg, og håper kontakten holder seg i 2009!!!

Kjempefin oppsummering av året dette.. Ser ut som det har vært både gode og vonde ting.. vondt å se at du har så mye psoriasis.. (eller hvordan det skrives..) Har ei tante som har det også, men det er ikke så ille da.. en mæ være vanskelig å være så ung og ha det, tenker jeg.. :(

Varm klem til deg. Også noterer jeg ned nye bloggadressen din ;)

Caroline sa...

Tusen millioner takk for alle kommentarer!! :D
Og takk for fine tilbake mld på bloggen, skifta en gang til.. for den andre ble litt rotete,
Men er veldig fornøyd nå ;D
Og Kristel :
Kontakten skal bli enda bedre i 2009, for jeg er så takknemlig for og ha blitt kjent med deg å, du er et fantastisk menneske vennen,
og jeg har blitt gla i deg!!!<3

nok en gang, Godt nyttår alle sammen!! :D <33

Kæpte'n Martine ARR sa...

Gratulerer med ny blogg!
Må også si for ett tøft år! Men også noe bra! :) Håper virkelig du vil få ett mye bedre år med masse nye muligheter!

Men husk om du har det vaneskelig, så er jeg her, sakt det før å sier det igjenn :)
Skulle ønske du kunne hat det mye bedre!

Sende masse varme nyttårs klemmer<3

Caroline sa...

Martine : du er bare så herlig,
Og ja, veit du er her for meg vennen og det er jeg VELDIG takknemlig for!! <33
Gla i deg vennen <3

Anonym sa...

oi, hva er psoriasisen? :O det så vondt ut! "/

<3

thezzelura sa...

hei snuppa<3<3<3 så utrolig bra lagd<3<3<3<3