1.1.09

heihei


Brått var det et nytt år! =)
I dag sov jeg til kl.15.20!!!!!!!!! :O
Så er ikke serlig trøtt i kveld!! xD
Så måtte jeg bytte layouten for den andre ble så rotete på en måte =p
Så har jeg nerda på nettet som vanlig,
Og vært oppe hos mamma og spist julemat (igjen!!!!!!!!!!!), siste gang!!:D
Så nerda jeg mer, så blei jeg kvalm, nå er jeg sliten, skal lage tomatsuppe og se på mamma mia filmen, gleder meg, den skal visst være bra! :D
bilder fra i går følger jo også med da, ikke like langt som sist heldigvis ;D
Smakte dyr champanje (eller åssen det skrives), vakke serlig godt men!=p
Jeg er syk enda, så var bare en liten tur hos tante i går og så fyrverkeriet,
deretter tusla jeg hjem og sovna! ;D
Natta alle sammen <3

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Natta søta! <3

Sanne sa...

Godt nytt år:)

BTW: Åssen får man til sånt fint layout som dette? hehe.. jeg er helt grønn når det gjelder sånne ting.

Siv Helene sa...

Fiin blogg <3 Godt nyttår <3

Swampoline sa...

flinking ^^<3

Carrion sa...

Godt nytt år! ^^,

Klem!