26.1.09

Tidelig kveld :)

Jeg har gjort abselutt INGEN ting i dag,
siden jeg tok feil av dagene og den derre fagprøva som han mannen skal ta var i morgen og ikke dag så har det blitt nok en dag foran pc'sjermen!! xD
eller jo, har dolla meg =p
Og jeg skal ta kl.18 bussen til byen og møte miljøarbeidertjenesten der,
så kjører vi Amfi Borg og kjøper noen bokser på B-young jeg har holdt av!!:D
Så handle litt mat, hjem og se hotel cæsar, playboy jentene, top model, akutten, weeds OSV...
Og før det så skal pc'n være slått av og lagt vekk, alt¨å før jeg går til bussen, ellers kommer jeg til og sette meg ned i "5 min" og sitter til langt på nattan som vanlig!! =p
Dette blir hardt ;D *lol*
Håper dere har en bra kveld alle sammen, sender stor klem til dere alle!!<3
Dagens hilsen går til :Som jeg hører lite fra om dagen, har du det bra vennen?=/
Du har ikke blogga på mange dager nå, liker ikke den stillheten når du har det dårlig!!<'3
Men jeg tenker på deg, det skal du vite, håper noen ord fra deg snart!!<3<3<3
Gla i deg, stor KLEM :)

5 kommentarer:

Apriljente sa...

A.. Jeg også skulle egentlig ta en tidlig kveld i dag.. Dataen skule vært avslått for lenge siden, men jeg ender nok med å sitte på dataen frem til mamma jager meg i seng :-P

Anonym sa...

Aww :') Det går bra her, jeg bare styrer med så mye for tia. Har ikke tid til så mye blogging :o
Klem til deg å søte<3

Eline sa...

Kos deg med tv-kvelden :) Det skal jeg ;) Hurra for mandags-tv :D

Kathrine sa...

hihih :) du må koosa deg i kveld, vennen <33 og ikkje sitt i heile natt ;) EG E GLAD I DEG!

Sanne sa...

Elsker mandager:D Er mye bra på tv:)