30.1.09

A M A L I A

Til Amalia som leser bloggen min,
kan jeg pliiiz få adgang til din???<3
Caroline88118@hotmail.com
I dag sto jeg opp,
var pottesur og glefsa til hjemmesykepleien..
Morgenrøyken besto av Lillebror og Søskenbarnet mitt som irriterte vettet av meg med og løpe rundt meg og skrike, fikk lyst og holde dem etter beina og riste dem!!
Ja, jeg ER morgengretten!!xD
Tusla opp til postkassa, der lå et brev, jeg reiv det opp på veien inn igjen og ble fyllt av lykke helt inn i hjertet mitt,
Det kom så uventet uten varsel Og JENNY, you made my day <3
Tusen takk, du er bare herlig og jeg er så utrolig gla i deg!!<33Så ble jeg henta miljøarbeidertjenesten,
vi dro og tok røngten av lungene mine, jeg måtta ta av meg på hele overkroppen og fikk ikke puste, fikk helt klaus, panikk!!
Verste jeg veit er og kle av meg uansett hvor =S
DET ER DERFOR JEG LIGNER PÅ EN MANN FORRESTEN!!!
Tynt og utslitt ekkelt cellegift ødelagt hår..
Jeg tok ikke på håret, fordi jeg måtte ta av sist når jeg tok røngten, men som jeg ikke hadde treng og ta av i dag!!! :/ TYPISK!! xD
Så tusla jeg til behandling og var der en time, så tok jeg bussen hjem..
Der var så mye folk at jeg ikke hadde mer luft i kroppen,
en gammel mann sa at han skulle av på neste stopp og ville jeg skulle sette meg der i stedet for og stå pga det så ut som jeg var veldig svimmel og blek..
Tusen takk til snille mannen som så meg før jeg datt i bakken <3
Nå har jeg laga meg ostesmørbrød i ovnen og venter på miljøarbeidertjeneste som skal være med meg i butikken IGJEN, med penger denne ganger ;D
Og det gikk greit, fikk snakka ut litt om selvskade trangen også, ikke at det hjalp så mye.. fikk bare mer lyst for og provusere!!! xD
Det har gått over nå da heldigvis ;D
Nå føles alt ganske bra for ØYBLIKKET, det svinger så fort at jeg ikke kan si at jeg har det bra, for om 5 min kan alt være endra, slitsomt!! =p
Ha en fortsatt fin kveld videre bloggere :D
Dagens hilsen går til :Håper din 22 års dag ble vellykka vennen selvom kjolen ikke var på plass ;D
så "synger" vi :
GRATULERER MED DAGEN, GRATULERER MED DAGEN,
GRATULERER KJÆRE SUSANNE,
GRAAAATULERER MED DAGEEEEEEEEEEEEN!!!!! ;D <3<3<3

9 kommentarer:

Swampoline sa...

du fikk det i dag ja?^^
var så spent på om du fikk det nå eller etter helga :p

er nå lad i deg da vettu. og om du trenger meg just SMS me ;D
glai<3
klemmerpå

Liljen sa...

Aaaaww, såsøtt da:D

Apriljente sa...

Du er ikke alene med det å være morgengretten. :P

Åh.. jeg kan ikke fordra å ta røngten...

Masse klemmer <3

liseliten sa...

SØTESTE brevet da!!! :)

Du er så skjønn Caroline, du er det :)

Kitiinee sa...

Jeg vil sende deg en god klem Caroline <3 (:

Kathrine sa...

aww, søøøøøttt brev!! :D
<3 søta.

Kine sa...

Er morgengretten selv. Beklager at jeg ikke har svart så mye i bloggen din i det siste. Har tenkt masse på deg.

*klem*

Anonym sa...

<3søteste jenta du<33^^,

Sanne sa...

Tuuuusen takk!:D