11.1.09

Hyper dag!! :)


I dag har je IKKE gjort som andre dager!! :O Jeg var nemlig HYPER når jeg sto opp halv 11 =p Så jeg rydda litt, men bare litt!! xD
Så fikk jeg egg fra høna =S høres ekkelt ut når man sier det sann.. Men jeg fikk altså ikke egget av selve høna men av farmor som har høner.. men blablabla...
Så jeg har baka muffins. vanlige og med blåbær :D Lizzi likte best dem med blåbær!!
Fyra opp med varmekapslene i gulvet men det ble litt for brått basstu her inne! xD
Tenkte ikke over det når jeg fyrte, har jo kjøkken og stue i et =p
Men bedre varmt en kaldt azz!!! ;D Nå tror jeg at jeg har forspist meg snart, ugg!!xD Fortsatt hyper, en hyper dag =D Venter på hjemmesykepleien med pillene mine, så skal jeg skkru av pc'n og dusje og bare slappe av i sofan til jeg sovner, skal tidelig opp i morgen.. bare et problen.. husker ikke helt når!! xD Tror jeg blir henta, så da skal jeg ta røngten av bihulene, deretter til behandling, så skal jeg til hudlege Dahle og få dommen om jeg har noen stor infeksjon som gjør at jeg må slutte på cellegifta og humira'n =/ Litt småskummelt.. så gruer meg til svarene!!
Men hade så lenge søtinger!!<33

Dagens hilsen går til Sanne som har det vanskelig nå!<3 Husk at jeg er her om du trenger noen vennen!! *megaSTORklemTILdeg* <3

8 kommentarer:

obsession sa...

cellegift, det hørtes skummelt ut o:

Siv Helene sa...

Hyper jah ! Hehe :) Håper det går bra i morgen da! skal tenke på deg <3 Klemmeflat:)

Kathrine sa...

Heheh, hyper ja, litt morsomt til tider det òg ;) Du er så søt, Caroline :) flink du e å baka da ;p Lika best med sjokolade eg da (a) sånne lyse med sjokolade :D
Natta vennen <3

Anonym sa...

Ntåå <3 så søt du er!! men, cellegift?"/

Natta beauty<3

Kine sa...

Fint bilde av Sanne!
Har du sluttet å følge med på meg eller?

*Klemme masse på*

Swampoline sa...

bra at du er hyper slik går dagen fortere.^^
gladideg<3
klem

Eline sa...

*Tenker på og håper det går bra med prøvesvar*
Klemme
PS! Flink du er til å bake muffins ^^

Caroline sa...

Til Obsession & Mette :
Tar cellegift mot psoriasisen ;)

Takk for snille kommentarer til dere alle, dere er så nydelige!!<3

Elliande :
Takk for det, og jeg ble fornøyd med svara!! :D :D :D