13.1.09

Trøøøt

I dag sto jeg opp og tok bussen til behandling.. Hele formiddagen føltes ut som jeg gikk i søvne fordi jeg var så trøtt =p Så tok jeg bussen til Farmor & Farfar og var der en stund, så ble farfar med meg og instalerte skriveren jeg fikk til jul :D Så nå printer jeg ut bilder til og bytte ut i alle rammene mine! ;D
Orker ikke skrive mer, er sinnsyk trøtt!! =S

Dagens hilsen går til Kristel fordi hun er en fabelaktig person som jeg bryr meg utrolig mye om!!<3 vi har så utrolig mye til felles på godt og vondt ;) Nydelig jente med nydelig personlighet <3 Gla i deg vennen!! <33

3 kommentarer:

Swampoline sa...

sove godt<3

Liljen sa...

Åååååååå, søte Caroline miii<3
Denne hilsenen kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt!!!!!!!! I <3 you!!!

Siv Helene sa...

Aww <3 Så søtt ! <3