17.1.09

Lang dag!

I dag sto jeg opp når hjemmesykepleien kom, fikk den helvetes p-sprøyta (hat),
Gikk i dusjen, stressa og ordna meg..
Tok bussen sammens med mamma, lillebror & lillesøs <3
Gikk på legekontoret, men der var det lunsj, så gikk på det andre legekontoret hvor mamma og dem var og venta i 45 min før jeg kunne gå tilbake!!!
Når jeg kom dit tok jeg INR (blodprøve for og sjekke i forhold til blodproppen)
Venta..venta..ventaaaa...Til slutt fikk jeg svaret og må tilbake om en uke fordi det var alt for lavt igjen (argggg)!! =/
Så ble jeg med mamma og dem en tur innom oldemor før jeg tok bussen videre til fredrikstad for og møte Therese :)
Vi spiste på la'baguette (namm) & titta i butikker :)
Koselig til tross for at jeg er ubeskrivelig sliten!! :D <3
I morgen skal jeg på fest og jeg gleder meg faktisk :O Jeg er ikke fest menneske!=p
Så har jeg sotti hjemme på pc'n og var oppe og spiste pitabrød hos mamma,
Så var jeg festa fast forann pc'n igjen hvor jeg sitter ennå! ;D
God natt alle sammen, sorry med dårlig lesing av bloggene deres dem siste dagene!!=/
Dagens hilsen går til :
Fordi hun har det vanskelig for tiden..
Jeg er bare en mld fra deg om du trenger snakke ut eller bare trenger støtte!!<3
Du er så utrolig godt likt av alle & du er sterk Thea,
du er en fantastisk person og jeg ønsker deg alt det vel!!
Husk at jeg tenker på deg, stor Klem <3

5 kommentarer:

Liljen sa...

Det var en fin dagens hilsen! :)



Håper det går bra med deg Caroline <3

Thea sa...

åååååh*smelte*
gjett om jeg ble glad nå, eller??? seriøst *sende sms* du er så nydelig!!!!
TUSEN TAKK

Siv Helene sa...

Så søtt <3 Minner deg bare på at jeg har sendt deg en invitasjon til bloggen min :)

*Lis* sa...

Så nydelig hilsen :)

Ser ut som om du hadde en fin dag :) Ønsker deg en god helg :) Kos deg på fest!

Anonym sa...

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=336153