22.1.09

BRA dag ;O

i dag har jeg vært på behandling ;O
Farmor kjørte og henta meg så snill som a var <3
Så ble jeg med hu hjem, og vi skravla som om vi ikke hadde møtt værandre på årevis ;D
Det var veldig kos!!<33
Så henta vi søskena mine i barnehagen og dro tilbake til Farmor & Farfar og spiste kjempe god spagetti :)
Så blei jeg kjørt hit hjem, og venter på miljøarbeidertjenesten til oppfølgning,
Så sitter jeg på dem til byen,
Møter Kim, så skal vi på kafe og etter det så skal vi se på Twilight!!
GLEDER MOJJ :D
Snakkes i morgen.. og jeg beklager igen tid til lesing av bloggene deres =S
Dagens hilsen går til :
Som sliter alt for mye med en liten kropp med verdens største herlige hjerte!!<33
Jeg er så sinnsykt gla i deg, savner og gå i klasse med deg, det var kos <3
Ønsker deg ALT det beste her i verden,
Du fortjener så sinnsykt mye mer!!!
Ubeskrivelig hvor gla jeg er i deg, du er bare god du jenta miih!!!<3
Finnes ikke noe vondt deg, du er deg selv samme hva,
Og du er UMULIG, totalt UMULIG og ikke like, du er så verdifull og nydelig at du aner ikke!
Håper du en dag ser det selv, hvor vakker du virkelig er!!!<33
Lykke til videre i behandling jenta miih, jeg savner deg <'3

11 kommentarer:

Apriljente sa...

Kjempegodt med spaghetti da :-D
Spiste det selv i dag jeg :-)

Klem <3

Swampoline sa...

kose deg masse ut nå vennen^^<3
glad i deg klem

Kathrine sa...

du fortjene virkelig å ha ein bra dag, gullet! Spagetti e det beste eg veit om! :-D
Natta <3 Glad i deg

Eline sa...

Fortelle hvordan filmen var da :) Må finne ut om jeg gidder å se den :P

Klem!

*Lis* sa...

Fint at du hadde en bra dag :D
Koselig å skravle :))

lineffs sa...

få høre hvordan filmen er da ! har hørt den er sinnsykt bra! :-D håper du koser deg.

utrolig fint bilde du har redigert.
stine virker som ei sterk jente, tror ikke jeg har snakket med henne, men jeg leser bloggen hennes. jeg håper hun kjemper for harde livet, og er på vei til å bli frisk. hun fortjener et verdig liv, og et liv hun kan glede seg over å ha!
sender hun en klem.

gla i deg carolineee:D<3

Sanne sa...

Ååå, vil også se den filmen!!

Carrion sa...

Hvordan var filmen? :D

Godt å høre du hadde en fin dag! ^^,

Klem!

Kitiinee sa...

Først: Håper dagen din ble super <3 Du fortjener gode dager! :)
For det andre: Tusen takk for kommentarene i bloggen min! Setter stor pris på det, større en du sikkert tror. <3 :)

Caroline sa...

Maria :
Ja, spagetti er digg :D beste jeg veit om tror jeg som jeg har likt hele livet =p
Jenny :
takk vennen, håper din kveld ble bra også <3
Kathrine :
Gjør du, åå.. nå fikk jeg lyst på spagetti igjen jo!!! ;O
Elliande :
det kommer ;D
Lis :
Så koselig med et nytt ansikt her i bloggen :D ja, det er koselig og skravle, serlig når det går av seg selv og man kan snakke om alt og ingen ting <3
Line :
Jeg å hørte den var sykt bra!! xD
Ja, Stine er bare helt nydelig, hun er sann alle blir gla i for hu er så snill og god <3 Savner og gå i klasse med henne, savner hu generelt!!<'3
GLA I DEG Å LINE!!!!<3<3<3
Sanne :
Tja.. høhø.. xD
Carrion :
Awww <3 takk venen!!<33
Kristine :
awww, takk til deg også <3
Så godt og høre, veit hvor godt det er med komentarer når man føler seg ensom og lei <3
Dessuten liker jeg å komentere i bloggen din, du er kos <3

*Lis* sa...

Svarer deg her også jeg :)
Jeg er ikke blind nei =) Kjærlighet gjør blind =P
Det er også en blogg, bare den er mer åpen og detaljert =) God helg =D

Takk for kommentar på bloggen min, det betyr mye for meg =) <3