28.1.09

Lei

i dag er en dårlig dag,
en emosjonell dag,
en ny skadefri dag
Og en lei av alt dag!

Jeg vil kjære meg og jeg er frustrert..
Jeg har ikke smurt meg på 4 uker og har ikke en flekk med psoriasis som gjør huden min vond og sår!
Jeg føler jeg må, men da ødelegger jeg alt..
Jeg føler jeg vil drite i alt og selvskade armen min,
Jeg har et savn etter blodet, såret som spriker så man ser fettcellene og blodårer nede i kuttet..
Jeg ser på bilder av tideligere sår som hjelper meg med og ombestemme meg..
Men jeg tror faktisk ikke jeg vil ombestemme meg!
Jeg veit jeg må, jeg veit det ikke er verdt det, men jeg trenger det så sårt!!
Jeg er ustabil i dag og jeg hater det og vil gi etter til det vonde..
Jeg er sterk, men jeg kan ikke være sterk hele tiden!! <'3
Dette gjør bare vondt..
Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre :'(
..Jeg vil ikke snakke om det..

Veide meg i går, det gjorde vondt!!!!!
Jeg har gått opp 8.5 kg på nullkommaniks!!!!!!!
FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 kommentarer:

Apriljente sa...

*KlemmeMassePå*

Vanskelig å motstå fristelsen til å skade seg.. Men om man først må det, så kan man begrense det.. Nei, vent. *kompånoe* Det er veldig å begrense det når man først har begynt. Det vet jeg, men jeg vet også at man kan PRØVE å begrense det.

Tenker masse på deg, vennen <3<3

stinevt sa...

søte deg! Vær sterk, og ikke fall tilbake til gamle spor! Jeg vet du kan klare å holde deg unna!

For håpe dagen i morgen blir bedre, vennen! mange klemmer <3

Swampoline sa...

tenker masse på deg vennen. du vet du kan prate med meg.
klem, glad i deg<3

Siv Helene sa...

Du trenger ikke gjøre det !! Du er sterk og kan klare og la være vettu :) Nå har du klart deg lenge uten og vær stolt av det vennen !!

Dette klarer du og la være ! <3

Liljen sa...

Vennen min, hold ut!!
Prat med meg!!
Gla ii <3

Eline sa...

Håper du greier dette! Som du sier, det er ikke verdt det! Du er sterk! Men jeg forstår savnet, og vet hvor vanskelig det er. Uansett hva som skjer, så er jeg her for deg og jeg er glad i deg!

Klemme

Kathrine sa...

vennen. eg forstår savnet ditt sååå masse, men du er så uendelig sterk.. Eg er her for deg. Berre å senda ein sms eller kontakta meg ein anna plass. eg er her. uansett. <3

Glad i deg!

Sanne sa...

Er her for deg, vet du:)
*klem*

Caroline sa...

takk for støtten alle sammen <3<3<3