8.1.09

Hei :)

Skulle møtt Lisa, men hu har ikke gitt lyd fra seg, så tror ikke hu vil møte meg da hadde a sendt ei mld vaffal!?=/
Skulle også kansje møtt Mariann som jobba på fossum i dag, men hu har heller ikke gitt lyd fra seg, så da jobber hu desverre :(
Egentlig har jeg vært lydløs og mega stille pga bihulene er TETTE!!
I dag brukte jeg 100år på og våkne og ordne meg (3 timer) :O
Så dro jeg & Annabelle til Karl Johan og tusla, fant meg 3 gensere, en FIN topp og 2 3 sjerf (bombe..øøh) :D
Og dem 2 ene genserne har jeg sett på i evigheter men de, ble solgt ut med en gang =/
Så jeg ble så glad når dem hadde størrelsen min igjen der!! :D
Så etter vi betalte og skulle til og gå, storma det masse ungdommer som hosta seg ihjel og holdte på og dø (nejda, det siste var bare fantasien min som har det morro!),
Vi ble inne på cubus litt, men prøvde og gå ut, da gråt vi begge og ble såre i både nesa og halsen med sippe øyer..
Så vi ble der en stund før vi tok sjerfa forann munnen og tusla til bussen,
gla for det, for når vi så ned mot stortorvet "sprengte" dem en tåregass "bombe" til eller hva jeg skal kalle det, så gikk det utlenninger og vifta med palestinerflagga sine!
Uuu, action i Oslo!! xD auu!! *LOL* (HYPEEEEEEEEEER)
PS. nesa og bihulen åpna seg da av tåregassen!! xD hahah..
Annabelle sover IGJEN =p Jeg ser den nye skumle serien på tv Norge! =S
Mamma sendte mld i sta : Lizzi lever og har fått sjokoladerottegodteri og nytt vann!
Var nervøs når jeg så navnet Lizzi og at det skulle stå noe annet!! <'3
Men kan ikke tenke på det, vil allerede hjem pga samvittigheten selvom jeg har det kjempe kos her!='/
MEN over på noe annet.. I morgen håper jeg på og møte søte Mette <3

*FAENS DRIIIIT, SKULLE VISE DET JEG HADDE KJØPT TIL VENNINDA TIL MAMMA OG HAR SEFF MISTA ENE POSEN MED FINESTE GENSERN MED 2 SJERF!!! :(( JÆVLA DRIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!
FAEN!!!!!!

8 kommentarer:

Kitiinee sa...

Tåregass hørtes lite behagelig ut :/ Så fint du fikk kjøpt noen topper du har ønska deg! :D

Får å svare deg på kommentaren du skrev i bloggen min; Det er lillesøstra mi som bare ble 7 år :(

<3 *Klem*

Siv Helene sa...

Heei <3 Har du sett at jeg har lagt ut bildene du laget til meg ? Hhe <3

Swampoline sa...

bra du har det gøy^^ klem
glad i deg<3

inat sa...

Uff, tåregass.. Skjer mye i Gaza nå, så palestinerne (og de som støtter dem) er jo nokså fortvilte..

Oh, shopping er gøy! Kjekt at du fikk den genseren du ville ha (:

Håper du får ei fin helg!

Caroline sa...

SIV HELENE :
Jeg får ikke lest bloggen din joo!!
Du har ikke invitert meg!! xD

Kristine :
Ja, man kan si det var lite behaglig ja =p
Gleder meg til nyhetene om få minutt for og få med meg resten av styret som har vært i Oslo etter demostrasjonen i dag! ;D
Ja, jeg elsker det jeg har kjøpt meg!! Det er så digg når man har sett noe man virkelig vil ha, men ikke kan ha fått pga størrelsen min er utsolgt over alt..
Men IKKE Oslo <33
Ojj, unnskyld at jeg spurte rett ut,
Håper du ikke ble lei deg!! <'3

Jenny :
Ja, liker og ha det bra også!! ;D
Gla i deg ååå <33

Caroline sa...

Karina :
Så på nyhetene nå og er gla vi dro hjem menst det holdt på verst..
uten at vi skjønte hva som skjedde før nå!! =S
JA, jeg veit, er så FORNØYD!! :D

Eline sa...

Ja det er action i Oslo for tiden :P Hehe! Var en grunn til at jeg ikke våget meg ned til sentrum i går :P

Carrion sa...

Rart du ikke hørte noe fra henne - men tipper du hører fra henne snart, hvis du ikke har gjort det alt ;)

Oslo. Får angst bare jeg tenker på det :p

Klem!