2.1.09

trøøøøøøtt

I dag har jeg loggi på sofan og fundert og vurdert om jeg skulle lette på flesket mitt & hoppe i dusjen..
Det har jeg nå gjort i 7 timer!!=/
Tror ikke jeg orker...
Er 100% sikker på at jeg kommer i en soveperiode nå, jeg gjør alltid det etter jeg har fått for lite søvn over lang tid :(
Jeg kan, sove og sove og sove, sov til 15.20 i går, sovna ved 02 tiden.. Sto opp 10.15, sovna 10.30 og sov til kl var 13.50 & har gått i søvne sia det =p
Slitsomt, for uansett hvor mye jeg sover så blir jeg ikke utvilt, helt til det snur igjen og humøret svinger enda mer pga minimalt med søvn!!=/
I dag er en tung dag.. Formen er rævva, leiligheten er boma, jeg som alltid har det ryddig =O
Har snart oppfølgning, handle, men jeg har ikke dusja eller skifta ennå.. 40min til dem kommer... hmmmm..
i kveld gleder jeg meg til viktoria secret fashion show 2008 :D vakre mennesker!!!!!!!
Så er jeg blitt bedd på biff og bakt potet hos mamma, det blir godt :) så skal jeg se mamma mia filmen som jeg ikke fikk sett i går fordi jeg ble for trøtt ;D
lite på tv på fredager!=p
Ha en fin kveld folkens <3

7 kommentarer:

Sanne sa...

Har sånne soveperioder jeg å. Slitsomt.
klem<3

Kathrine sa...

Når eg las det så føltes det nesten som om det var eg som hadde skreve det. Har det akkurat sånn i perioda eg og.. ikkje godt. håpa det blir lettare! Ta kontakt om du vil prata, vennen <3 Klem!

Siv Helene sa...

Jeg kan sove 24 timer i døgnet !! Jeg elsker og sove <3 Bare drømme seg bort og glemme alt som sjuler seg i virkligheten !! <3

Liljen sa...

Inne i en sånn soveperiode jeg også tror jeg.. La meg FØR halv 11 i går, men sov likevel til klokka var to eller noe i dag.. Hater når døgnet blir på en snurr...

Sanne sa...

Tusen takk for hjelpen på layout:)

Anonym sa...

så fin den nye bloggen din er! :D hvordan får du til sånn "snø" på bloggen? eller hva det er..de prikkene som dettet neddover, det var kjempe fint! :D

Kitiinee sa...

Den nye bloggen din er utrolig fin! :)

Å bare for å svare på kommentaren du skrev på bloggen min;
Den bloggen er mer åpen, og eneste grunnen for at den er lokka er fordi jeg VET at en av dem i mitt ambulerende team, som også er en av de som har "hoved ansvaret" for meg under en innleggelse jeg skal ha nå i Januar leser bloggen min :P Men jeg kan gjøre den åpen egentlig, for jeg tror egentlig ikke han vet at jeg har en blogg til :) Å vis han finner ut av det, så får han bare gjøre det. :P

<3