15.1.09

En liten barnehage!


I dag når jeg sto og ventet på bussen kom Jesper (lillebror) & Noah (søskenbarn) bort til meg på andre siden av gjerdet og spurte hva jeg skulle,
Til behandling sa jeg :)
Jesper spurte om jeg kunne hente han fra barnehagen når jeg var på vei hjem,
jeg sa jeg skulle tenke på det :)
Sto og prata videre med halve barnehagen som sto der til slutt og svarte på 100 teite spørsmål fram til bussen kom!! xD
Og alle vinka til bussen var ute av syne, søtinger <3
Så kom jeg til behandling og dro der etter hjemover..
Henta min Lillebror og søskenbarn og dro hjem og så Lilo & stitch 2 og lagde toast til dem! :)
Så hjalp dem meg og måle opp sukker, mel, smør OSV!!!
Så var muffins med sjokolade og muffins med blåbær og brownies ferdig,
Vi så da på Kung fu panda og Lillesøster kom ned og det ble mer stress ;D
Så kom miljøarbeidertjenesten og tante var forsinket til og hente mitt søskenbarn så jeg fora dem med muffins, noe dem var fornøyd med =D

Så var barna borte og turen gikk til coop med SINNSYKT MANGE flasker som jeg fikk av mamma og dem fordi jeg er blakk igjen =S
Det var så inn i helvetes FLAUT at jeg holdte på og bli en brent tomat med 245 kr til masse mat, og veldig mye "kylling ting" eller retter som jeg kan bruke kyllingfile'n min til da =p
Så var jeg utslitt og her sitter jeg!;)

Dagens hilsen går nå til Martine som bare er subersøt!!<33
Du har bare så ubeskrivelig god personlighet og jeg er sikker på at du er ei jente som alle liker pga utstrålingen din!!<3
Du betyr faktisk mer for meg en jeg kan beskrive,
Og jeg har bestemt at vi skal møtes!! Sann er det bare!! ;D
Gla i deg vennen <3

6 kommentarer:

lineffs sa...

martine er bestejenta mi <3

Liljen sa...

Aaaw, virker som en koselig dag :D Barnehagebarn er så søte :D

Siv Helene sa...

Hørtes jo ut som en fin dag da ! Småunger er bare såå søte <3

Kitiinee sa...

Hørtes ut som en koselig dag :D
<3

Caroline sa...

ja, det var en kos dag <3
Men innemellom med minibarnehage er nok ;D
Klem til alle <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww*Æ* jeg har ikke lest denna dagens hilsenen før :o
så utrulig søtt skrivi av deg<3
kan ikke akkuratt si meg helt enig i hva du har skrivd men x) bah takk for det :D å ja jeg melder meg frivillig til det du bestemte at vi skal møtes<3 hehe Glad i deg også søta<3 Du er så nydelig <3

aww,små unger er herlige:D<3