12.1.09

Pink day ;D


I dag fant jeg fram rosa veske og sjerf + rosa ny genser og blabla! Jeg elsker rosa!
Sto opp halv 9 og vela rundt i halvsøvne og ville bare soveeeee =p Men kom meg til røngten som var rimlig komisk, først fikk jeg ikke av meg noen av pircingene mine (overleppa, underleppa og 2 i tunga).. Så ble jeg sendt inn i MR maskinene som visstnok var røngten :O Å joda (le litt) da ble jeg dratt ut igjen også begynte hu dama og grave i hue mitt og sa jeg måtte ta av hårspennende, og jeg sa jeg ikke hadde noen, men hu sa : her er den og dro som faen for og få den ut!! Jeg som er sinnsyk hårsår skrek : sliiiiiipp, det sitter fast i hodebunnen, kom på at jeg har jo hair extention!!! xD (lol) og hu fortsatte og dra og sa dem måtte ut og jeg rev meg vekk i bitteliten småredsel for pirkemegihodebunnen dama og tok ut hele håret som jeg da fikk låne et eget rom med speil for og sette inn igjen!! xD hahah..
Så gikk jeg ned på storbyn og tok behandling, deretter hadde jeg sosial trening med miljøarbeidertjenesten, vi tusla rundt og rundt og tia gikk så sinnsyk sakte så jeg ble nesten glad når den var ferdig kl.14 ;D Så gikk jeg opp til Kim og satt og babla der til jeg tusla ned for og møte miljøarbeidertjenesten igjen som var med meg til hudlegen hvor blodprøvene var greie nok til og fortsette medisineringa!! :D Men visst bihulene er veldig tette blir det bare antibiotika vesidenav igjen, så jeg er førnøyd!! :D Så handla jeg mat og dro kortet på alt for mye minus (faen!!), så da har jeg ikke penger før ikke nå torsdag men neste!! xD jaja, overlever nok men =p
Fant fine rosa ting jeg VIL HA på nettet, her er søte bilder, jeg har en rosadilla periode (IGJEN)!!<33
så lagde jeg med toast og satt meg forann pc'n (bombe..øøøhh), nå ser jeg top model og er bestemt for og legge fra meg datan når akutten begynner!!xD klarte det IKKE i går før på nattan!! xD *pc nerd*

Dagens hilsen går til Mette fordi hun bare er en superduper jente jeg har blitt gla i og gleder meg til og møte!!<3 Dessuten er hun superSØT <3
Har dere hatt en fin dag? Klem til alle!!<3

7 kommentarer:

Siv Helene sa...

Rosa er søtt ! Jeg har rosa mobil og kamera haha xD <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww, virker som en stressenes dag som vi snakket om i sta! men korselig også! kjempe fint at sosial treningen gikk bra! Det kan være veldig tøft til tider >.<

haha typisk det med at det blir litt for mye minus xD kjenner meg igjenn xP
men yeah. rosa er søtt:D
<3

Swampoline sa...

du kler rosa^^
hello kitty<3

Eline sa...

Jeg tror ikke jeg eier en eneste rosa ting :P Hehe ^^ Bra at du veier opp for min mangel på rosa ting da :p *ler*

Hørtes ut som en dag med mye action gitt. Bra at du får fortsette medisineringen :)

Klemme på

Kathrine sa...

hihih, rosa e ein fin farge det ! :D søtaaa:)

Caroline sa...

Siv Helene:
arrgggg!!!!!!!!! heldige du!!!!;(
Martine :
ja, ikke sannt!! xD
Lett og få minus gitt, serlig etter jeg fikk visa kort!! ;D
Jenny:
Takk for det vennen <3
Elliande:
Har merka du ikke har hatt no rosa gitt, og veier nok opp nok av rosa for deg å!! ;D *lol*
Kathrine:
Ja'aa rosa e fiiint <3 Søta selv!!

Anonym sa...

Ntåååå!!<3 du er herlig!:* glad i deg også snuppa!