9.1.09

WOW

Bare en oppmerksomhets overskrift^^ :O
I dag våkna jeg med feber og gelekropp og begynte ordne meg..
Jeg & Annabelle gikk først på ICA og spurte etter klesposen jeg fant ut jeg hadde mista i går =/ (ARG).. Men der var den ikke,
Så tok vi fullstappa buss til grensen og gikk på cubus, og der hadde dem funnet posen min i alt opprøret i går!! :D da ble jeg så glad!! :D
Så tok vi bussen hjem pga jeg var så dårlig og rar i kroppen..
Så i dag har jeg nedra på nettet og gleder meg til og komme hjem til Lizzi <3
Skulle egentlig møte Mette, jeg har sotte og tenkt på hvordan jeg skulle orke og møte henne når jeg er syk, for jeg er ikke mye til selskap i dag =p
Men fikk en mld hvor hun spurte om vi kunne ta det en annen gang, for hu var ikke i form hu heller ;D
Så ble ganske letta av den mld kan man si, men GLEDER MEG til den dagen vi får møtt hverandre!! :) Sender deg masse gode tanker og husk at det ikke gjør deg lykkeligere, og jeg er her for deg om det er noe, du har jo nt mitt!!<3
Forresten JENNY!!! er du her????
Jeg drømte i natt at jeg var i Oslo på Santanshaugen, og så møtte jeg deg når jeg skulle låse døra.. Og du & typen var dem bråkete naboene til venninda til mamma!! xD
Var ikke no poeng i det da, untatt at naboene her bråker VELDIG!! xD
Hadde vært gøy om det hadde vært på ekte^^ ikke bråkete naboene, men at du bodde i samme bygg ;D
Skal ta 19.01 toget hjem etterpå, tviler jeg gidder og være mer på nettet =p
So cary on 4 this time sweethaerts <3<3<3

7 kommentarer:

Swampoline sa...

ntåmen søta da^^ håper du blir fort frisk.

haha det kunne ha vært. hadde det ikke vært for at vi ikke er av de som bråker mest. :P

Siv Helene sa...

God bedringda :) Mange rare drømmer hehe <3

Kine sa...

Håper du blir frisk snart.

Anonym sa...

Det er kjipt å være syk :( Håper du blir frisk veldig snart. God bedring! ^^

Tusen takk for koselig kommentar forresten! :D

Klem ^^

lineffs sa...

søtis, dette har ingenting med innlegget ditt å gjøre, men vil du hjelpe meg å få en så fancy blogg som du har? :'D jeg sliter og sliter men får det faen ikke til. :s skjønner ikke hva jeg gjør galt.
gla ii <3

Sanne sa...

God bedring=)

Liljen sa...

God bedring - veldig dårlig selv, så vet hvordan det er - IT SUKCS!! ;(

Og du...
TAKK for innmari søt hilsen på Nettby!!!! Du er HERLIG jente!!! <3