14.1.09

Husker du hva du skrev?<'3


Caroline,
For meg er du viktig
Du gjør det du syns er riktig
Jeg savner deg når dagen er tung
Sammen med deg holdt jeg meg ung
Ikke la dem knekke deg
Selv om du blir lei
Du har en plass i mitt hjerte
Også når jeg føler smerte
Du må ikke forlate meg
For jeg vil aldri gå fra deg!!

Tenk på dette når du får det dårlig. Husk hvor mye du betyr for meg og lyser opp min hverdag.
Jeg er ubeskrivelig gla i deg Carolinemin!
Loads of love, (anonym)...

*And i love you most* <3

6 kommentarer:

Swampoline sa...

:) *klemmer*

Kathrine sa...

<3 klemmedeg, vennen!

Siv Helene sa...

Aww så søtt skrevet <3

Eline sa...

Awww :) Koselig!

lineffs sa...

ååh , det var koselig skrevet !! :) heldig du er som har en så god venn :)

klemme på god jente <3

Caroline sa...

Fikk noen med seg hva budskaper var igrunn? =p
Det i bilde til henne fra meg,
teksten under er til meg fra henne...