29.1.09

...

I dag er en bedre men tung dag!
Jeg selvskada ikke, fikk beroligenes av hjemmesykepleien så det roa seg inni meg =p
Men jeg tenker fortsatt på det og lurer på og bare bli ferdig med det, men en større del av meg sier at i morgen er det et år og en mnd siden sist, og at det da bare er 11 mnd igjen til jeg kan søke om arr-fjerning!
Jeg vil jo aller helst det,
kunne gå i t-sjorter og topper uten lange armer om sommeren..
Jeg vil jo se "normal" ut, uten synlige selvskadende armer, gli inn blant resten av befolkningen lizzom, det er en drøm som hadde vært fint og se gå i oppfyllelse!!<3
I dag har jeg kontrol, i går hadde jeg mista den totalt uten noen form for beroligenes middel =/
Tenker mye på om jeg noen gang vil klare meg uten medisiner..
Det tror jeg faktisk ikke, men det kan jeg også leve med!
Jeg har også vært på behandling i dag og hatt mathandling på oppfølgningsplanen med miljøarbeidertjenesten.. skulle betale, men det ble avvist, jeg ringte kontofonen og der var bare 57kr!! :O Jeg måtte sette på plass alt og handle på nytt med kalkulatoren på mobilen!! Det var så JÆVLIG FLAUT =S
Dagens hilsen går til :
Fordi du er ei kjempe koselig jente som jeg liker godt,
elsker og se på bilder av deg, for du er så utrolig pen!! ;D
Liker og lese bloggen din sann jeg veit hvordan du har det og det er dessuten kos og lese hva du har gjort i løpet av dagen!! :)
Syns du er sterk og kommet langt i forhold til sykdommen din,
håper du fortsetter og klare deg så bra,
det fortjener du virkelig vennen!!<3

6 kommentarer:

Swampoline sa...

du er så flink vennen. hold ut. husk jeg er her om du trenger meg :)
klemmer<3

Eline sa...

Flinke, sterke deg! :) *koseklemme*

Kathrine sa...

du er så sterk, er så stolt over deg! føler meg som ei stolt mamma akkurat no ;p <3

liseliten sa...

Du er kjempesterk som står i mot!! Ikke gi deg Caroline! :)

inat sa...

Du er så søt! Takk!<3

inat sa...

Du er så søt! Takk!<3