19.1.09

snø ugg =S

Brått var det vinter i Østfold ja!!=p Dette var synet som møtte meg med morgen røyken, brrr!!!
..Hater snø..
Blei henta av miljøarbeidertjenesten og dro på amfi borg på sosial trening,
Det gikk helt greit igrunn :)
Kjøpte en blå tunikatopp og en brun veske!=p
Så kom jeg hjem og jeg var snødd inn =((
Så jeg måtte måke meg ned lilleveien ned til meg :p
Og med det samme jeg var i gang måka jeg vei til vongna og til garasjen og plass til bilen til mamma og dem! Jeg er flink!!! :O
Så satt jeg i smådeprisjon med stor abstinens og bladde i H&M, Ellos & La'redote!<'3
Hater og være blakk og har lyst på alle di nye fine klesplagga som en gang var så innmari lett og bestille hva man ville, helt til man plutselig satt igjen med alt for mange inkassoer og har blitt utesteng fra di fleste klesmagasiner som går an og bestille fra..
Det suger!!!!!!!!! ='/ Men får skylde meg selv!!
Nå venter jeg på miljøarbeidertjenesten igjen for og handle mat..
Så skal jeg være tv slave på tv3 resten av kvelden =p
Kos dere bloggere!! <3
Noen ord til... Var oppe hos mamma nå, og vi så noe på nrk1 som het puls hvor dem i helsedepatomanget (eller åssen det skrives) snakka om at dem kutta ned på MR-røngten.. Også sa stefaren min seg uenig =/
Da sa jeg, jammen visst onkel Odd Arne hadde fått røngten mot dem dem sa var isjas,
så kansje kreften ikke hadde spredd seg og han kunne levd i dag!!
Da fortalte min stefar noe ingen har fortalt meg før ='(
Og jeg ringte Mormor for og forhøre meg.. og det var sann det var hadde legen hannes fortalt etter han døde!! ='(
Onkel Odd Arne visst det var kreft og at han kom til og dø fra første stund..
Han ville ikke si noe fordi han ville leve så normalt som det gikk ann til siste øyblikk uten at familien skulle beskymre seg over at livet hannes tok slutt <'3
Jeg skjønner han jo.. Men visst vi hadde visst det hadde vi vært forberedt og det hadde ikke kommet som et sjokk!! <'3
Det gjør vondt.. Men jeg skjønner han så godt, men alle trodde jo at han død pga blodforgiftning og lungbetendelse.. Men han hadde ikke det heller, han bare sa det var det fordi det nerma seg slutten!! <'3
Jeg tror jeg heller ville visst.. eller jeg veit ikke..
Det gjør i værtfall innmari vondt akkuratt nå!!<'3


Dagens hilsen går til :Som har bursdag i dag *18år* !! :D
Gratulerer med myndigheten og voksen livet ;D
Og håper formen din bedrer seg vennen, tenker mye på deg..
Håper du fikk dra ut med personalet i dag da,
Det er det minste du kunne fått!!<33
*SuperDuperØnskerJegForDeg* <3

7 kommentarer:

Siv Helene sa...

Snø * kaldt * uggghh !! Har sendt deg mail :(

Caroline sa...

Jeg har ikke fått noe mail til den nye bloggen din Siv Helene..=(

inat sa...

Det så kaldt ut! Er heldigvis ferdig med snøen her. Tror jeg..
Regner mye her da :b Men synes egentlig det er bedre enn snø.

Leit å høre om onkelen din..
*klemme*

Kathrine sa...

Huff, snø e bæsj :(
trist å høyra om onkelen din, vennen... skjønna at det gjer vondt, men hang in there <3 klemmeflat!

Eline sa...

Er masse snø her også! Og attpåtil blir jeg dratt med ut på skitur!!!

Sanne sa...

Maaaasse snø her også! Litt koselig er det jo (når man sitter inne);)

Maria sa...

tusen takk for bursdagshilsen caroline!
du er søt du. <3