20.1.09

negativt instilt.

I dag avbestilte jeg også behandlinga.. orka ikke =/
Jeg begynte og tømme kles skapa mine, men det var dumt..'For kroppen min har ikke mer energi til og rydde mer. =/
jeg prøver og somle meg i dusjen og gjøre meg klar til felles tur for brukerne i miljøarbeidertjenesten..
Det er et jævla mas.. bare helt på bærtur mennesker der som jeg som regel ikke klarer være hyggelig mot en gang!!!
Jeg blir kun med for og få kjøpt meg røyk og tyggis.. så må jeg gå rundt på Nordby enten alene eller sammens med resten av freekshowet som jeg bare blir flau av og gå sammen med..
Spørs hvem av gruppene jeg skal reise med i dag, er det samme som sist gruer jeg meg allerede!! Ja, jeg hører jeg er slem nå.. Men dere hadde skjønt det om dere var der selv!!=/
Nå driver snøen og renne vekk, det er sørpete, vått og ekkelt =(
Hater snø... sommer og varme vil jeg ha!! <3
I dag er en negativ dag.. vært pottesur og irritabel på alt og knekt en kleshylle fordi den var i veien!
Jeg tenkte så mye i natt og veit fortsatt ikke noe annet en at det fortsatt gjør vondt og tenke på Onkelen min <'3
..Jeg vil ingen ting i dag, eller jo, jeg vil være sur og ha noen og krangle med..
Hadde det bare gått an å gjort med meg selv..Nå er det snart 1år og en mnd sia jeg selvskada sist, for vært tall det nærmer seg desto mer desperat blir jeg, psoriasisen forsvinner, smerten forsvinner og selvskadingtrangen kommer som et lyn fra himmelen det er alt for hardt og kjempe mot!!
Men jeg kjemper og jeg klarer det nok.. Jeg veit ikke om jeg vil klare det, men tror heller ikke jeg tør ='(
Spiste så mye i går, så spydde igjen.. men det kom like mye forferdelig mengder blod som sist at jeg blir redd, er ganske så bombesikker det kommer så mye pga marevanen (blodfortynnende medisin)..
Så tror at visst det blør like mye som jeg gjør over alt av marevanen så tror jeg selvskading blir en litt for stor lek med noe som blir for farlig!
Men det gjør vondt, vil, vil ikke, vil, tørr ikke....
Jeg skal få meg selv i Positiv stemning og skriver heller mer senere i kveld!!!

Dagens hilsen går til :Fordi du var kjempe flink i går og bør være stolt av deg selv som var en såpass god venn og hjalp venninda di!!!<33
Det er det ekte venner gjør, du er herlig!!<3
Håper du har hatt en fin dag søte, og har aldri fått takka deg godt nok for at du presanterte meg for blogg verdenen som er en stor bra del av livet mitt nå!! :'D
Elslker bloggen din på godt og vondt, du er dønn ærlig og jeg liker det =p
Du er dessuten ei mega kos jente som jeg håper og bli mere kjent med!!!<3
*KoseMoseOverdose*<33

10 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så flink du har vert som har holdt deg unna selvskadina så lenge !! Du klarer lenger - det vet jeg .. Du er sterk vettu vennen !! :)

Jeg vil også ha sol og varme !! er syk jeg også !! be happy - not <3

Liljen sa...

Aaaaw, søte Lise vår :D Fin hilsen Caroline, du er så skjønn med disse hilsningene dine!!! <3

Duu, du kan få være sur og krangle med meg, for jeg er også i et sånn humør.. :P

Veldig vondt å lese at du har det vanskelig..Skulle øsnke det var noe jeg kunne gjøre for deg, bare å kontakte meg på msn om det er noe, vennen!!

*glaii*<3

Swampoline sa...

kan krangle med meg om du vil?

klemmemassepå gladi.

liseliten sa...

Åååååh Caroliiiine <3 Nå ble jeg superglad! En herlig oppmuntring på dystre kveldstimer! Jeg liker bloggen din også =) det var forresten et dritkult bilde du mekka sammen! Ellers håper jeg at du får en fin kveld og en enda bedre morgendag!

Anonym sa...

du slutter med den spyinga hvis det kommer blod!! ellers ringer jeg hjemmesykepleien hos deg Caroline...du får ikke lov til å dø fra meg..

Carrion sa...

Hang in there! Jeg vet du vil klare det :)
Tenker på deg <3

Klem!

Eline sa...

*Klemme på* Har hatt en sånn dag hvor jeg har vært skikkelig aggressiv selv. Er slitsomt når man ikke får utløp for det...

Du er så sterk som har klart å la være å selvskade så lenge!

Caroline sa...

Siv Helene :
God bedring <3
Kristel :
awww, så koselig at du sier det <33
Klarer ikke krangle med deg da!!:'D
Jeg tar kontakt år jeg er "klar" eller hva jeg skal si ;)
Veit du er der for meg og det betyr så utrolig mye for meg!!<3
Gla i deg!!<33
Jenny :
Jeg vil heller ikke krangle med deg heller!!! ;D søta miih!!!<33
Lise :
*Tihi* Så bra du likte det <33
Takk for det vennen, Morgendagen blir nok bedre :)
Heidi :
Det var første gang på over 2-3 uker da =p Har ikke gjort det pga blodet og tørr ikke på lenge tilfelle det skjer igjen, kommer nok til og prøve om litt men skjer det igjen er det stopp! ;)
Jeg dør ikke fra deg mere andre som jeg er redd forlater meg! ;p
Carrion :
Takk vennen <3
Elliande :
Ja, det er det!!=/
Er så stolt men likavel så angrer jeg, fordi jeg har kommet for langt til og kunne sprekke uten at det blir så mye oppmerksomhet på det fa leger osv..

Kathrine sa...

vennen <3 du skal veta at eg e her for deg om du trenge meg. Uansett når det e, eller k det gjelde ! Glad i deg (: <3


- fiiiint du hadde laga av Lise. e så koselig med dei helsingane <3 du e så snill !

Caroline sa...

Kathrine :
Tusen takk søta miih, glad jeg har deg!! Er så godt og koselig å høre dere syns hilsingene r koselige!:'D
*Gla-iii du*<3