4.1.09

tankekaos!


Hva skjer? På dagen i dag gikk jeg på skøyter, hadde det gøy - MED FAMILIEN :O
Ikke ofte det begynner og ender bra!=p Vi laga bål og grilla pølser & drakk kakao, det var kjempe koselig helt til det ble veldig kaldt når sola gikk ned ;)
Så var vi hos farmor, og DEM spiste lapskaus (ÆSJ) =S ekkelt^^
Når jeg kom hjem kjente jeg hvor sliten jeg var og kledde av med snøklærne, når jeg sto forann speilet i ullunertøy begynte jeg og hylgrine..
Nå er jeg alt for feit ='( På'n igjen fleskeberget!
Stemmene er ikke vært her sia natt til i går, var dau nervøs for at dem returnerte, så er så glad dem ble borte med en gang igjen!! :D
Men i natt tenkte jeg på selvmord :O Helt ubegripelig at den tanken har slått meg igjen, for jeg vil jo ikke dø, jeg vil jo ikke det!!
Er redd for hva som skjer, er jeg bare for sliten? begynner jeg og bli syk? er det noe jeg innbiller meg? har jeg gjort noe galt? fortjener jeg dette? og gang på gang, jeg vil ikke bli syk, jeg vil klare meg selv!
Jeg er usikker på meg selv, jeg har kontroll, men jeg er redd jeg skal miste den.. føles ikke ut som det heller, eller jo, eller jeg er usikker, Men har kontroll nå!!
Jeg må ha kontroll, ellers "mister" jeg meg selv, Jeg må ha rutiner, uten rutiner kan jeg grave meg ned og dø, jeg må planlegge, en sjelden gang i mellom kan jeg finne på noe med venner sann "plutselig".. Men det er alt for sjeldent nermest aldri =/
Jeg tenker på Lizzi hele tia, Kulen hennes, om hu har vondt, alle sier at hu må ha vondt, at hun må ha smerter.. Men hun lever, hun spiser, drikker, løper, stjeler, roter, nusser, bråker, koser & vil ha godterier hele tia, hun er som før, bare at hu sover mer!<'3 Hun hadde ikke klart det visst hun hadde vondt ='(
Folk sier dyrlegen må ta feil, det sårer, Jeg skjenner Lizzi, Jeg veit jeg hadde merka om hu hadde hatt vondt, hu hadde pepet sann hun gjorde før når hun ikke fikk det som hu ville!!=/
Prinsessa miih <'3 Håper hun ikke får smerter, håper det går smertefritt!
Men hvordan skal jeg klare meg uten henne, hun viste meg grunnen til og kjempe til det "friske" og det å bli her..
Allerede nå tenker jeg at jeg vil ikke være her når "det" skjer.. Veit ikke hva jeg skal ta meg til, om jeg gidder holde motet oppe, om det er verdt det når jeg blir alene!
Når jeg blir alene, blir jeg fort ensom, når jeg føler meg ensom blir jeg trist, når jeg blir trist blir jeg urolig og når jeg blir urolig går det dritt!!
Skjønner ikke hvorfor det er sann, at det blir sann, at det gjør en vondt med så mange.. Livet altså..
Ingen skulle hatt lov til og oppleve at livet suger, ingen fortjener det, ingen skulle måtte opplevd det, der er URETTFERDIG!!!!
Hvor mye mer kan jeg klare takle, 2000 var nok, 2001 var nok, 2002 var nok, 2003 var nok, 2004 var mer en nok, samme med 2005 til 2008.. Det føles ut som 2009 blir det samme!!<'3
Er i dårlig form nå.. som dere sikkert har skjønt, i mårra er det sikkert bra igjen eller begge veier!

8 kommentarer:

Liljen sa...

Vet ikke hva jeg skal si, da jeg er ekstremt sliten..

Men MÅÅÅ jo bare legge igjen en klem til deg da
*KOOOOOSE*

Sanne sa...

Åå, har ikke gått på skøyter siden jeg var 7 år ellernoe. Skøyter er gøy:)

Trist å lese hvordan du har det i dag, lillevenn:(
Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få deg glad!

*masse klemmer*

Kathrine sa...

Huff, vennen! Trist at du har det sånn, og eg håpa det blir bedre for deg! Er her for deg, berre så du veit det! Berre å ropa ut!
<3 STOR KLEM

Kine sa...

Vondt å lese at du har det så vondt :( Jeg er her om du trenger meg. Du har jo msn min.

*Klemme*

Swampoline sa...

åh vennen :/

husk at vi er her for deg<3
klemmer

Eline sa...

Ikke hør på andre. Du kjenner Lizzi best! Og hvis du vet hun ikke har det vondt så har hun det ikke vondt.

Håper du får det bedre snart. flink du var til å stå på skøyter^^ Har også lyst! Er skøytebane rett ved siden av blokka omtrent her, men jeg har ikke skøyter :P

Siv Helene sa...

Tuusen Takk for bildene <3 De var super fine !! Du er ikke feit nei :( Men så fint at du hadde det fint med familien på tur ! NÅ FIKK JEG LYST PÅ KAKAO <3

Caroline sa...

Takk for all støtten søtinger!!<33
Hva skulle jeg gjort uten der? :O
Er så glad jeg har dere alle!!<33