6.1.09

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10


Helvetes idiot, fy faen for en jævla drittsekk, JEG HATER DEG!!!!!!!!!!!!!!
Du skriker til meg & bli forbanna fordi jeg hisser meg pga du er en drittsekk i kjeften, fy faen du bør ta deg sammen,
Du klager på at jeg bør begynne oppføre meg, men fy faen, se & ør på deg sjæl, hvorfor i helvete tror du jeg klikker på deg a????
Fordi du KLIKKER HELE FUCKINGS JÆVLA TIA!!!!!!!!!!!!!!!
MEN JEG har IKKE lov og bli sur eller ha "idiotisk" blikk i øya, det er ikke idiotisk blikk din jævla horunge!!!
DET ER ET HATER DEG MESTE I HELE JÆVLA UNIVERSET BLIKK!!!!
JEG BLIR KVALM AV OG SE PÅ DEG, jeg kunne SPYDD fordi du er så jævla STØGG!!!!!!!!!!!!
FAEN OG JEG HATER DEG, hvorfor tror du alle i familien din blir kaldt mine tanter, onkler, søskenbarn, farmor & farfar, Og DU bare STEFAR,
Jo, fordi jeg hater deg og det har jeg ALLTID gjort & kommer ALLTID til og gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAEN, han provuserer så jævli, innemellom som i dag får jeg lyst og drepe han, jeg sitter i bilen og tenker jeg kunne tatt henda mine fra baksetet
Og vridd hue av han!!!!!! Men det ville ikke verdt no sukse & alle hadde hata meg, men dem veit jo hvor mye jeg HATER han,
Helvetes horungen har ødelagd livet min sia første gang jeg møtte han for 12år sia eller no, med buksa ned på knærne og knulla mora mi ÆSJ JEG SPYR!!!!!!!!!
Du er så snill mot meg offentlig, og alle blir sure på meg fordi jeg ikke klarer og smile et FALSKT jævla smil, fra et minutt til et annet, Jeg klarer ikke være så falsk jeg..
Men da er jo din oppførsel som stoppa på 20år ikke utvikla seg i den lille patetiske hjernen din til og oppføre seg som er snart 40 åring,
Din jævla ekling, se på deg selv, du klager på meg?? FY FAEN, DU er GRUNNEN for at det klikker for meg!!!!!!
DU er IKKE sååå DOM som ikke ser det, men du må jo late som du ikke skjønner no og blir frustrert når andre hører, men det dem IKKE hører er
all provuseringa du kommer med selvom jeg sier det er nok at jeg ikke orker mer "krangling" (provusering) som ikke har en dritt og si,
BARE for og få hele jævla familien imot meg til en hver tid!!!!!! skulle jeg skrevet alt jeg husker hadde jeg heller tatt livet mitt en og tenke på det!!!
JÆVLAAA IDIOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadde jeg sagt alt dette som jeg vil lufte med min "kjære" stefar, hadde det blitt vendt mot meg & alle ville blitt imot meg,
ingen har noen gang forstått hvor FALSK han er, fordi han er så hyggelig og snakke med og da kan det jo ikke være det som jeg har fortalt!!!!
I dag var jeg på behandling, det var godt :)
Så fant jeg meg veske til og bruke i mårra når jeg skal møte Thea (tror jeg skal bruke den vaffal), så kom jeg hjem, så henta vi mamma og oppvaskmaskina mi,
så krangla jeg, så sitter jeg her med rasert leilighet & svarte maskara gråteøyne!!
BLIR GODT OG KOMME SEG BORT!!!!<3<3<3
Gleder meg sinnsykt :D Men også litt nervøs osv som jeg skrev om i går! ;D
Nå har jeg oppfølgning strax, samtale med primær! Når han er gått skal jeg se frustrerte fruer og resten på tv 2 etter det, pakkinga er nesten ferdig så det blir ikke no stress!!
Nå må jeg roe ned & PUSTE :)

9 kommentarer:

Sanne sa...

Vennen!:( *holde rundt*
Er så vondt å lese når du har det sånn.
Husk at jeg er her for deg!

Klem<33

Swampoline sa...

trøsteklemme :/ skal få komme til oslo så masse du vil<3

Kathrine sa...

næmmen, vennen da ;o er du sint idag? skjønna at det der ikkje er lett. skjønna det altfor godt, du ana ikkje. Håpa det blir bedre for deg, vennen <3

stinevt sa...

det er ikke greit når folk oppfører seg sånn. Men det er bra og få ut raseriet sitt. Så skriv og skrik i vei!
Mange klemmer <3

Ce sa...

Godt å få det ut!!
Stå på, drit i han!
Han er ikke verdt det vettu!
*KlemmePå* <3

Liljen sa...

*varm klem*

Eline sa...

Håper det hjalp litt å skrive det av seg. Klemme

Caroline sa...

Takk for komentarer,
og faktisk så ja, det var rett og slett utrolig lettende og få det ut ;D
har faktisk ikke gjort det før =p

Klemmer til alle <33

Anonym sa...

*holde rundt*

<3