17.1.09

Fest :D

I dag har jeg overspist muffins,
sett på ukens reprise av Hollyoaks,
Lest blogger :)
Kosa med Lizzi min som er mega nydlig og mammadalt til 10000!!!<3
Nå legger jeg fra meg pc'n, på tide og ordne meg, skal på fest til Kim :D
Møter Marcus i byn, så går vi sammen dit..
Alle andre er der alt pga det har vært Sparta - Stjernen kamp (ishockey),
Og dem kommer rett derfra med antaglivis blå'e klær! ;D
Håper sparta vinner da.. ikke at jeg bryr meg så mye egentlig men =p
Sann ble resultatet, ja, er stressa, derfor det knall røde trynet!! xD
hade bra ;D
kos dere i kveld bloggere & andre som leser!!
Dagens hilsen går til :
Fordi du kjemper din største kamp og trenger den støtten du kan få!!<3
Lykke til på "ferden",
du er sterk & vi gir deg alle krefter du kan få for og bli bedre med tiden!! :)
*Lykke til & sende en stor klem* <33

10 kommentarer:

Siv Helene sa...

Kos deg på festen <3

*Lis* sa...

Kos deg på festen ja :)

Swampoline sa...

ha en super kveld vennen <3

Anonym sa...

Herregud, så pen du er!:)

Leser bloggen din ofte (:

Annika sa...

åh. tusen hjertelig takk skal du ha <3 det var veldig snilt! <3

liseliten sa...

Herlig innlegg! Du er skjønn!

Kathrine sa...

nydelig du e vennen :D Håpa du hadde det kjekt! :) <3

Eline sa...

Håper du hadde det gøy på festen :) Vakker du er :)

Sanne sa...

Håper du hadde det gøy vennen:)
Og takk for dagens hilsen lenger ned, har ikke vært innom bloggen på en stund.
Klem<3

Caroline sa...

Jeg hadde det gøy på
>festene<
faktisk ;D
Takk for det alle sammen <3

Aghnete :
så koselig av deg å si <3 *rødme*
Nå ble humøret litt lettere ;D

Annika:
tihi <3

Sanne :
Bare koselig vennen min <3