27.1.09

jesp..

Som ikke var spørsmål og sann jeg trodde =p
Hadde bare sosial trening som vanlig også var det bare en lærerting som observerte Reene som han heter!;)
Så ble jeg kjørt opp til farmor og leka litt med hundene, så dro jeg hjem og har laga middag faktisk :O
Laga sann bali kylling gryte.. som ikke var no god i det hele tatt!! =S
svidd risen, noe jeg er ekspert på.. og resten.. det smaker ingen ting... høhø...
Jeg hater og lage mat fordi det bare smaker blæ uansett!!!
Kl.20 kommer primærkontakten min og en student til oppfølgning, Lars skal ta med seg hunden sin Tilla :D
Hun har ikke vært her siden slutten av November og da var a begynt og vokse fra "valpestørrelsen" så hun er nok blitt betydelig større nå!!=p
Så er det jo tv'n igjen da!! xD tv2 denne kvelden, så skal jeg legge meg tidelig.. er helt utslitt uten at jeg veit hvorfor =S
*soooooveee*
I går sippa jeg sann til akutten fordi det var så trist.. xD
(som du ser på bilde^^)
Og Lizzi var så søt, hun tørka bort dem få tårene som kom nedover kinna, herrigus så søt hu er!!! :'D Rota mi er nesten for mennesklig <33
Hun sov også sammen med meg i hele natt!!<3
Dagens hilsen går til :
Fordi hun har det tøft om dagen, og veit ikke helt hvor hun har seg selv!<'3
Men Kristine, det er så mange som er gla i deg her!!
Er det noe jeg kan gjøre for deg så si fra med en gang,
Du fortjener det beste lille venn!!<3<3<3
Håper oppholdet ditt gjør deg bedre på sikt og hjelper deg til og bli bra nok til og komme ut i det "fri" ;)
Husk jeg er her for deg vennen, når som helst,
Gla i deg <3

5 kommentarer:

Swampoline sa...

søtaa<3
ha en fin kveld

Kitiinee sa...

håper du hadde en fin dag<3

aww du er så søt<3
glad i deg å<3

inat sa...

Jeg er også kjempedårlig til å lage mat! Holder meg til baking (:

Håper du har en fin kveld(:

Anonym sa...

Jeg stemte i den stemme greia på siden! ååå du måå videoblogge!:D det hadde vært kjempemorro!<3

Kathrine sa...

<3 søtaaa.
ha ein fin dag da! :)