23.1.09

Hjemmekos i helga <3

I dag sto jeg opp halv 9, tok 10 bussen til byn, leverte regninger på nav, tok INR (blodprøve) og gikk i behandling! :)
Så henta jeg kortet med ny dosering og tusla til bussen Og har følt meg som en gele, beina er tunge og jeg er så pottetett i hele hue..
tror bihulbetendelsen utvikler seg verre.. ikke det at jeg hadde trodd noe annet men ;D

I helga skal jeg bare slappe av og se på filmer og sove <3
I går så jeg på twilight da!! xD
Men først var jeg på kafe og drakk kakao meg Kim & Kristin, før vi gikk på kinoen :)
Den var bra, helt til jeg fikk vite hvordan vampyrer ser ut i sollys!!!! xD *LOL*
Han ble en stor menneske blingbling!!!! *LOL* xD
Han glittra!!!!! xD hahah!!!! :'D
Og da brøt Caroline ut i latter og resten av filmen pga den blingbling huden som var helt urealistisk og bare helt teit =p
Så blei jeg henta, kom hjem og hang opp klær og greier.. kjeda meg så tenkte jeg skulle sjekke gjennom alle netsidene jeg er på..
Så i et av dem 11 breva jeg hadde fått på nettby var et fra MARTINE.. :
bawa:o snakke fort her :o wooah:o
atte jeg kan få fem gratisbiletter til strømstad av mormora mi :o sånn famillie pakke oppleggx) så tenkte jeg atte kanskje du jeg og line ialle fall kunne resist ned? :o for om du tørr å ta moss ferija over til horten kunne jeg å line møtt deg der eller etteller annet :s xD
Jeg ble så glad, jeg blei forskrekka og lykkelig!! :'D
Det kom så uventa og koselig at jeg ble/er helt satt ut <33
Og seff vil jeg være med :O
Gleder meg jenter!!!!!! awww <3
Hvorfor er du så snill Martine? awww!!! :'D
Er gla i dere jeg!!!! <3
Dagen i går var BRA :D Og det likte jeg <3
Dagens hilsen går til :
Fordi du er den du er!!<3
Jeg digger deg, du er morro!!Og jeg gleder meg sykt til og møte deg!!! :D
Det er en fryd og lese bloggen din, og det gjør vondt når du har det vondt, jeg blir glad når du er glad men ikke sint når du er sint ;D
Er blitt innmari gla i deg vennen!!<3
Og husk at jeg alltid er her for deg!! :)

11 kommentarer:

A m e l i a sa...

Det er skikkelig koselig med de hilsenene dine :) Skikkelig fin ting og gjøre !

Caroline sa...

Awww, tusen takk <3
DU, det var det jeg skulle spørre om!!! =p
Kan jeg få lese bloggen din?<3
Den er låst =(
visst ja, så send invitasjon til :
caroline88118@hotmail.com
Visst nei så *rødme* ;D

Swampoline sa...

så spennende :D
klem<3

obsession sa...

bihulebetennelse er helt _jævlig.
God bedring! (:

Apriljente sa...

Ville egentlig ha en datafri helg, men det blir nok litt vanskeligere enn jeg trodde. xD
Helga har ikke begynt engang, og jeg greier ikke legge fra meg dataen :-P

Klem <3

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar :D! sånt lyser opp hverdagen :)

Den låste bloggen min er egentlig bare en random blogg jeg skulle skrive på engelsk i. Det ble for så vidt ikke så veldig mye av, men har ikke lyst til å slette den, ennå :3 Kan hende man ombestemmer seg...

Håper bihulebetennelsen blir bedre veldig snart :)

Twilight er bra, sånn BTW. Har ikke sett filmen, men bøkene er i hvertfall veldig bra ^^

Klem :)

Eline sa...

Så mange brev du fikk på Nettby! Jeg har bare fått ett i dag og det var fra en gammel utlending som ikke kunne skrive norsk, om at han ville ha sex med meg :P

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww, herre mann så søt du er:D skulle bare mangle at jeg vil ha med deg Caroline<3 Du er ei så fantastisk jente som fortjener å få være med: ) Er så utrulig glad du sendte det første brevet på nettby. Betydde virkelig mye :) Du er ei knakenes god jente jeg setter utrulig pris på!
Alle fortjener ei som deg:) Oh hvor heldig er ikke jeg som har ei som deg? Jo Kjempe heldig:D
Så det er ikke jeg som er snill her vennen, du som er det:)<3


aww, Line er så nydelig er så forbannaglad jeg har ei bestevenn som hun! <33

Kathrine sa...

awwh!! :-D sååå koselig!! det blir sikkert kjempemorroo! :D Martine e så søt når ho skrive på sånn stressa måte ;p hihi :D

Linesøta! :D du e så snill med dessa helsingane dine vennen! ;o
<3

*Lis* sa...

Herlige de hilsningene dine xD
Håper dere får en fin tur til Sverige :D:D
God helg ^^

lineffs sa...

å herligheten. det er så utrolig koselig med de hilsnene du legger inn i bloggen. så ikke denne før nå. men ble utrolig glad.
du skal vite at du har tatt en stor plass i hjertet mitt, hvor du alltid kommer til å være. jeg har blitt ubeskrivelig glad i deg, og gleder meg kjempemasse til vi skal møtest. det blir evig kos!!

er her for deg om du skulle trenge meg. alltid. husk det, og bruk meg! hehe. <3

smask;)