7.1.09

Oslo here i am :D

I dag våkna jeg halv 12 med et faen (fy da) når jeg så på klokka!! ;D
Forta meg i dusjen (eller så fort jeg klarte da) og ordna meg,
Tok taxi til byen og venta på toget som bruke lang tid, eller tia gikk sakte da!! ;D
Når jeg var framme i Oslo møtte jeg venninda til mamma og vi tok bussen hjem til henne for og sette fra meg tinga, og sprang deretter til bussen igjen, SOM VAR FORSINKA!! Men jeg kom meg til sentrum hvor jeg møtte nydelige Thea, som viste seg og være en kjempe kos jente som var VELDIG høy!! xD <3
Følte meg lita, gjør jo alltid det, men der var jeg ekstra lav ;D
bablebable... Vi titta rundt på Oslo citi og tok en kaffe og jeg tror jeg skravla hull i hue på Thea!! ;D
Hun sa noe som gjorde mmeg glad, at jeg var mye søtere i virkligheten!! :D <33
Tihiiii <3 Takk Thea!! ;D
Så fulgte jeg henne til bussen, så gikk jeg meg bort men en jente viste meg veien tilbake! *LOL*
Så tok jeg bussen til santanshaugen igjen hvor jeg sitter nå! :)
En velykka og koselig dag!! :D
Nå skal vi se film og spise pizza, håper dere har hatt en fin dag folkens <33
(PS. glemte og ta bilder, jeg som hadde huska og lade kameraet mitt og greier!!)

6 kommentarer:

Swampoline sa...

jegbor ogsåpå santhanshaugen når jeg er i oslo<3 kose deg massee

Liljen sa...

Aaaw, så koselig da:D

Kathrine sa...

aww :D kos deg vennen <3

Eline sa...

Koselig å lese at det gikk bra :) Klem

Sanne sa...

Flott at du har kosa deg!!:D
Det fortjener du!:)
klem<3

Thea sa...

jeg KOSTE MEG!!!