31.1.09

Og en bursdag til ;)

Til Amelia som leser bloggen min,
kan jeg pliiiz få adgang til din???<3
Caroline88118@hotmail.com
Dette er bilde av hunden jeg hadde Charmy <3
Hadde det ikke vært for dritt veum som lovde og finne et nytt sted for meg og bo visst storgata ikke gikk, som plutselig nekta for det så jeg sto uten et hjem og bo i.. da hadde jeg ikke måttet dra til møkka kolstad og omplaserer Charmy <'3
Beste tiden i hele mitt liv når jeg hadde han <3
det var deilig det og ha en annen og ta vare på hbver dag, jeg ble så mye friskere av det.. hadde det ikke bare vært for veum, faen jeg hater dem!!!!!
Vil ikke snakke om Charmy, så helst ingen spørsmål..
Måtte bae få ut litt innestengt frustresjon!!<'3
I dag sto jeg opp etter en urolig halv våken natt og fikk medisinene min av hjemmesykepleien..
Da fant jeg grunnen til den dårlige nattan =p
Det har seg sann at jeg deler kveld medisinen i to, 200mg når dem er her og dem 200mg før jeg legger meg..
For da blir jeg på en måte "trøtt på nytt" ;)
Men det glemte jeg i går!!
I dag skal jeg bare være hjemme, kose meg med Lizzi min og se Gullfisken på tv2 og deretter film <3<3<3
Det blir digg, tidelig vekk med pc'n også! :)
Ellers i dag har jeg prøvd og brenne alle filmene jeg har lasta ned på datan på dvd plater, men det skal ikke være lett nej!!!!!!!!
Noen som kan hjelpe meg??
Jeg blir seriøst gal, for jeg får det ikke til.. dvd platen er bare tom og blank på sjermen..
Jeg vil se dem på tv'n med dvd spilleren min, pc-sjermen er for liten, får så himla vondt i hue =S
HELP MEEEE!!!!!!!!!!!!!!?? anyone??
Dagens hilsen går til:Håper du får en super dag og at du koser deg masse!!:D
Selvom du egentlig ikke har bursdag før til mandag ;D
Du virker som ei trivelig jente,
og fy F A E N og pen du er^^
Skulle ikke hatt lov, urettferdig!! ;O
Ikke drikk for mye nå da!;D

7 kommentarer:

Siv Helene sa...

Utrolig søt da <3

A m e l i a sa...

Selvfølgelig kan du det <3
Legger deg til umiddelbart ;)
Syns det er så utrolig herlig av deg med disse dagens hilsen altså... :))
Nusselig voffse btw ^^

Linn Jeanette sa...

Hei=)
Skjønner hva du mener med drittfokla på Veum, noen ganger så har jeg lurt på om døm er der bare for å gjøre livet ennå jævligere enn det i utgangspunktet er.... De burde skjønne at å ha omsorgen for noe (dyr, menneske eller hva) er med på å gjøre hverdagen bedre...Det er i hvertfall min erfaring. Hunder er noen av de mest trofaste dyrene jeg veit, de er der sjøl om du er trist eller glad, og leser deg og støtter deg... i hverfall mine hunder...
Jeg tror faktisk vi har gått på samme skole sammen, men skal ikke si det sikkert... har du gått på Glemmen vps? Samtidig som Stine gikk der? For det gjorde jeg å... Gikk i samme klasse som Heidi T, om det sier deg noe??

Klemmer

Liljen sa...

Dette med å brenne dvd... spørs i hvilken fil du har lastet dem ned i.. Noen filmer man laster ned er ikke laget for å brenne ut på dvd liksom..iallefall ikke som en dvd-film.. Men det finnes jo sånne ledninger dukan ha mellom pc og tv, og dermed få filmene over på tv'en. Det bruker vi. :)

LisaLilleseth sa...

Ååå så søtt av deg og skrive hilsen til meg:)
Tusen takk<3

Linn Jeanette sa...

Friske meldt 100 % er jeg ikke, men så å si... Etter over 4 ¨år på instutisjon, og kamper med meg selv og verden klarte jeg det... Veit i grunn ikke helt hvordan, men tror det var mye at familie, venner og fastlegen min som gjorde det... Ho har spesialisert seg på sf, så ho veit hva ho driver med... Har vært overlege på Capio å...
etter alt det jeg har vært igjennom, har jeg lyst til å kunne bruke det til å hjelpe andre som er der nå. Jeg tror jeg kan forstå litt mer hva de tenker, enn de som jeg har vært borti når jeg var innlagt....
Jeg kommer til å følge bloggen din videre å! =)
klem

Anonym sa...

Utrolig søt hund^^, Chines Crested?
I såfall har vi en lik en bare en powder puff ^^,