24.1.09

Lørdagskos <3

i dag sov jeg til 14.30, sitter fortsatt i pysjen ;O
Leste gjennom blogger, spiste frokost, ja, JEG spiste frokost :O må ha slått meg ;D
Så har jeg sotte på nettet, bytta facebook profil 3 ganger *kniiis*
Men nå har jeg bare en..
I går klarte jeg ikke legge fra meg pc'n tidelig..
Og ikke i dag heller, men etter dette er publisert, skrur jeg av uten og gå innom noen andre sider ;D prøve vaffal......
Lizzi er mer mammadalt en noemsinne, det er koselige, unntatt at jeg holder på og trokke på a hele tia fordi hu går vesiden av meg ober alt og går oppå beina mine med en gang jeg står stille!! xD
Også ligger hu og sover sammen med meg hele kveldene også, enten rett ved hjertet mitt eller på magen min (sikkert fordi den er som en vannseng) <3
Dessuten har ikke kulen vokst på 2 uker :'D
Så jeg håper den ikke gjør det heller <3 Men hu går rart og tipper litt forover =S
Men hu sitter bak meg og rister i fruktstengene fordi hun skal ut, himla irriterenes, for hele jævla buret dirrer!! xD
Nei jeg får avslutte for i kveld ;)
Klem til alle <3
Dagens hilsen går til :Fordi du er ei nydelig jente <3
Hun søker også etter ide'er til hvordan bloggen hennes skal se ut, så har dere ideer, så send hu en ide :D
Siv Hele har jeg lest bloggen til lenge, hun var blogg nr 2 jeg fant og har lest sia :)
Du har et stort hjerte og er en god venn, og jeg er veldig gla i deg vennen <3
Aldri glem at jeg er her for deg!!

4 kommentarer:

Liljen sa...

Så gla ii deg!! <3

obsession sa...

så koselig rotte :o

Kine sa...

Hei!
Har laget meg en ny blogg. Bare så du er obs på det.
Klem fra Kine.

Siv Helene sa...

Aww !! <3 Så søtt av deg Caroline !! Nå ble jeg kjmepe glad.. Er veldig glad i deg også og du er en god venn <3 *klem <3 *