25.1.09

Dunk!

I dag ligger jeg fortsatt i pysjen og det sier sitt =p
Vokna 12.30 tok morgenrøyken, da mamma ringte og sa det var mat :p
Så var oppe og spiste meg alt for mett.. spiste ikke mye i det hele tatt, men det var for kraftig kost til frokost...
Så nå ser jeg mer gravid ut siden jeg er tom for dulco og har vært et sia mandag!!
Det var grillbein (men det spiste IKKE jeg), gratinerte poteter og gullerøtter!:)
Dem ringer ned vær dag for tia og sier at jeg må komme opp og spise..
det har dem aldri gjort før, kansje dem tror jeg ikke har mat?
ikke aner jeg, men noe er det vaffal!! xD
MEn det er helt grit for meg som HATER og lage mat :D
Dagen i dag har nesten i bevegd seg.. blir gal!!!!!!!!!!!
like etter hjemmesykepleien var her, så våkna jeg på bakken rett og slett..
Aner ikke hva som skjedde, men vondt var det for det føles ut som noen har stappa bomullsdotter opp i nesa mi og sluppet en murstein i hue mitt =/
Jeg synes det er litt skummelt at det skjedde, for det er ikke lenge siden det skjedde sist =/
men what ever, er jo bra igjen allerede!! ;D
Morgendagen grur jeg meg litt til..
Det kommer en som jobber i miljøarbeidertjenesten som skal ha med seg faglæreren sin og ikke veit han skal til meg og ta eksamen i noe som het fagprøve på meg.. Så er rimlig spent =p
Dermed går sosiale treninga ut, men må til byen og kjøpe dulco uansett hva!! ;)
Håper alle har hatt en fin kveld =)
Dagens hilsen går til :Fordi jeg er bltt så gla i deg lille venn <3
Du betyr så mye mer en du aner for meg!!
Du er ei helt nydelig jente vennen,
Og jeg håper på og få møte deg en dag!!<3<3<3
*KoseMoseOverdose*

7 kommentarer:

Kathrine sa...

sånn dulcolax greie ødlegge deg vennen. Det er ikkje lurt. du er så fin atte. du må berre sjå det sjøl. Eg er glad i deg! God natt søta! <3 eg e her, husk det!

Kæpte'n Martine ARR sa...

hehe nei da.. Du ser helt sikkert ikke Gravid ut vennen^^
Oi det virka som en kraftig frokost ja o.o

Men det at du våknet på baken var litt skummelt:s
Håper det går bra med deg<3 Så må du huske at jeg er her og er tiljenglig 24/7 uansett på telefon om du føler for det sånn :)


Du må å lykke til i morgen, så håper jeg du får sove godt nå i natt :) Drøm søt søte deg^^<3

obsession sa...

syns dulcolax er kjempeskummelt jeg.
Tarmene blir så avhengig av det at til slutt MÅ man bruke det for å få ting til å funke i kroppen..
og da følger nyre og leverskader med, ting som man ikke kan bli frisk av..

vær forsiktig!

klem <3

Apriljente sa...

Naw.. :-)
Ble litt rørt her jeg sitter <3
Klem <33

Liljen sa...

Vær forsiktig vennen..

Så håper jeg du får ei fin uke!! <3

Eline sa...

Den frokosten hørtes mer ut som middag for meg :P

*Lis* sa...

Jepp, middag til frokost ^^ :)
Lykke til idag, søte <3