19.1.09

Bake, bake, kake & brød =p

I dag kom hjemmesykepleien alt for sent (kl.12) så jeg sovna med engang medisinene virka inn når jeg sovna, dermed sov jeg til 16.15!!! :O
Så har jeg sotti på pc'n da som vanlig, baka browniekake jeg har fryst ned og skal ta ut 2 brød fra ovnen nu!! :D håper dem er gode, har aldri baka brød før =p
Dem ble ferdig før jeg fikk skrivd ferdig, så det er dem på bilde her, som ble KJEMPE gode!!!! :D <33
Så har jeg skifta bilder i rammer sann jeg fikk litt forandring :)
Så var det dagen i går da,
jeg dro først til Kim og satt der og babla en stund, var rimlig treigt der i går, ikke akkuratt fest igrunn men det ble artig ettervært, vi ringte sextlf å lata som vi var en gutt på 15år som søkte eldre mann og fikk snakke med en ekkel (ÆSJ!!!) mann på 47jævla år!!!!!!!!!! Vi spurte om masse og han svarte, resten nevner jeg ikke det var bare for jævli!!! xD wæææ!!!!! Men morro var det =p
Så dro vi på byn, hvor det var så fullt at vi (lille meg) ble klemt halvt ihjel =p
Så møtte jeg på jentegjengen jeg fløy sammen med før og blei med på nash! :O
Det var litt for mye fest for min del siden jeg var klin edru =S
Men var kjempe morro og se dem igjen!! :D
Og sann hadde vi det der :Sorry sminka, men dem sminka meg og jeg ble brått neger!! xD (off,off,off!!)

Håper dere også har hatt en fin kveld!!<3
Dagens hilsen går til :Som endelig har blitt nesten frisk!! :D Har savna blogginga di vettu søta miih!!!<33
Du er bare ei så utrolig god jente, ei sann ei jeg hadde ønska jeg bodde mye nærmere!! Du er så søt at det er til og smelte av, så koselig og god <33
Er det rart i jeg har blitt gla i deg?!!<3

3 kommentarer:

liseliten sa...

åååå kathrine vår!!! <3 Jeg elsker kathrine!!

Nybakt brød er godt! halv-varmt og med brunost mmm :)

Kathrine sa...

åwwh <3 GOA MI! :D du er så god! Er det rart EG ha blitt glad i DEG da? <3 SØTA!! :D

åwh, Lise :$ eg elska Lise òg :D

Anonym sa...

så flink du er:D
hjemmebakt brød er mye sunnere og bedre for magen enn butikkbrød=)