21.1.09

giddaløs!

I dag våkna jeg kl.13...
Og kom på jeg skulle vært på behandling halv 11, så ringte og skal dit i morgen istedet.. Satt med forann pc'n hvor jeg sitter nå.. Og det er hva jeg har gjort i dag! Laget en PostSecret også.. tror jeg!

Sliten, ufattelig sliten..
Håper dere har hatt en fin dag og at kvelden deres med Gossip Girl, Ugly Betty og CSI blir en superOnsdag for dere også! ;D
Dagens hilsen går til :
Som hadde en søvnløs tankekaos natt!!<'3 Ønsker deg en mye bedre natt.. i natt ;D
Og gå og se på bloggen hennes på bildene av hun og katten sin!! NYDELIG!!!<33
Elliande er ei nydelig jente med utrolig stort hjerte,
Du var den første som leste bloggen min og den første bloggen jeg begynte og følge med på var din :)
Du har støtta meg hele veien og betyr så mye mer en du aner,
jeg har blitt så glad i deg, du er verdifull <3

5 kommentarer:

Swampoline sa...

håper kvelden blir fin vennen<3 klem

Siv Helene sa...

Deilig og sove lenge da hehe :)

Liljen sa...

Ååå, de er så fine de hilsningene dine altså!! Sier litt om hvor GOD du er!!! *klemme*

Eline sa...

Nå har du gjort det igjen! Sitter her igjen jeg, og er helt målløs med tårer i øynene. Vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg er glad i deg også!!! Og... Og... Nei, jeg har ikke ord!

Caroline sa...

Elliande, du er for søt :'D <3