6.1.09

*TIHI* <3


Jeg ble vekket av miljøarbeidertjenesten,
Dro til hudlegen som var beskymra over infeksjonene mine & nekter og ta meg psoriasis medisinene til blodprøvene og rønkenbile av bihulene har gitt svar på om det er lite eller store infeksjoner..
Og visst det er det må jeg slutte på medisinene på dagen =/
Litt redd, vil heller ha infeksjoner (vandt til det) en og ha sann psoriasis som jeg hadde i sommer! ='/
Så skulle jeg kjøpe kalender, noe som jeg selvfølgelig glømte =p Så møtte jeg Kim, vi gikk på storbyn og i gågata, deretter gikk vi på kafe og drakk kaffe (han kakkao),
Så ble vi hentet av Mormoren hannes & kjørte og henta litt ting i gamle leiligheten hannes & flytta det til den nye hvor vi skravla et par timer, deretter lagde typen hannes den beste wokkwn jeg noen gang har smakt, så måtte jeg forte meg ut og småløpe for og møte miljøarbeidertjenesten til oppfølgning og handla mat!
Når jeg kom hjem satt jeg meg ned og var utslitt =p
Jeg ble i skikkelig "bad modus" av slitsomhet, men så ble kvelden min reddet, for, på Onsdag drar jeg til Oslo for & besøke Annabelle :D gleder meg!!! For jeg skal nemlig møte Mariann som jobba på fossum når jeg var der,
Jeg skal møte vakre Lisa som jeg gledet meg til lenge, også skal jeg møte søte Thea & ei ny kjempe søt jente som jeg har blitt kjent med som heter Nicoline!<33
Blir godt og komme meg ut hjemmen ifra i det hele tatt :) Jeg trenger nok det..
På en måte gruer jeg meg, tenk om jeg blir kjempe sjenert og blir sann rar, eller tenk om dem syns jeg er rar!!:O
Eller at det blir pinlig stillhet! Eller at er sliten, så jeg blir sann stille & merkelig og nesten ikke sier no! Eller at dem syns jeg er kjempe feit (alle dem er jo super tynne) & stygg,
For på bildene jeg legger ut av meg selv, så tar jeg jo alltid dem jeg ser "tynnest" på!!=/ Tenk om dem får helt sjokk!!!:O Ja, jeg gruer meg også, fordi jeg er så spent på og møte disse fantastiske personene jeg ser opp til<33
Men jeg gleder meg, og gruer meg og veit ikke helt hva jeg skal forvente, eneste jeg er redd for er at dem skal bli "sjokkert" over åssen jeg ser ut eller at jeg er sliten eller at jeg blir sjenert!
Men ja, nå bare babler jeg om noe som helt sikkert kommer til og gå helt bra!! xD
Jeg skal ta bilder, så det så!! ;D
Men nå er jeg sliten & må legge meg (prøve), så jeg klarer stå opp i mårra, for da skal jeg ta buss!!=S

Og jeg har ikke hatt tid til og lese bloggene deres!!! :O sorry ='/

6 kommentarer:

Sanne sa...

Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!:) Det blir sikkert kjempekoselig:)

Høres ut som du har hatt en fin dag, og det er flott!:D

Klemmer<3

Siv Helene sa...

Det er en liten Takk til deg i Bloggen min bare så du vet det <3

Eline sa...

Det går sikkert helt fint :)
Lykke til med alle prøvesvar og slikt, og at du slipper å slutte på medisinen.

Liljen sa...

Håper det går bra med medisinen og sånn, at du slipper å slutte og slipper å få så mye psoriasis igjen.. (Eller hvordan det skrives...)

Det går nok fint å treffe dem i Oslo, det er ikke hvordan man ser ut som er viktig. Men jeg vet hvordan du tenker, for sånn tenker jeg også.. Derfor er det litt skummelt å legge ut de "peneste" bildene av seg på nettet, for da er det jo ikke sikkert at folk likr deg når du treffer dem IRL, fordi du er så mye styggere og feitere enn på bildene.. Sånn tenker jeg om meg selv iallefall.. Men then again; kanskje også de andre har valgt kun de pene bildene av seg, og at de ikke er like flotte IRL de heller ;)

Lykke til, det går nok kjempebra vennen!!

*VARM KLEM*

Caroline sa...

Sanne :
ja, gjør nok det!! ;D (håper jeg)...
Siv Helene :
Jasså, inn & snoke!! :D
Elliande :
Ja, gjør nok det *håper* ;D
Tusen takk <33 håper dem er i orden!
Kristel :
Du skriver det riktig!! ;D (lol)
Og takker for det :) <3
Du er så lik meg i tankegangen at det nesten er "skummelt" noen ganger!! xD
Du er god å ha du vennen <33
Forresten, ja det kan hende dem gjør å!! ;D (le litt)! ;D
takk vennen <33

Liljen sa...

Bare hyggelig søte :) <3