2.2.09

~1~

ADVARSEL!!!!!
Ikke le, jeg har ikke på meg sminke eller håret mitt!!
Og jeg drei i hele kveld/natt for og legge ut den jævla filmen, men måtte forte meg og lage ny som dere får se under!! xD
forteller hvorfor i mårra, nå vil jeg legge meg!! ;D
wææææ!!!!!!!!!!!!!! *FLAUT*

I dag var jeg utvilt når jeg sto opp og ville finne på noe!
Ingen tanter var hjemme, ingen venner bor i nerheten og farmor og farfar var på bil tur..
Men dem henta meg på veien hjem og jeg var hos dem litt :D
Jeg var så hyper at jeg er utslitt av meg selv!! xD
Farfar sa at han kom til og stappe en sokk i kjeften på meg og binde meg fast i en stol i garasjen visst jeg ikke holdt kjeft snart!! xD *LOL*
Ja, EKSTREMT hyper *kniiiiis*
Nå er jeg overtrøtt!! xD Natta
Carrion!!<3
kjempe kos og snakke med deg,
du er ei toppers jente og jeg håper jeg får møtt deg en dag!!<3<3<3
Og tusen takk for all pc-hjelpen som var en del lettere en hva jeg hadde trodd!! xD
Dagens hilsen går tilEi nydelig jente jeg er blitt gla i <33 Håper på og bli mere kjent vennen!! Du skriver bra og jeg ønsker deg virkelig alt det beste, hadde gjort alt for og kunne blåse det vekk for det, eller trylle det vekk!! =/ Hadde det bare vært så lett, men veit så godt hvordan du har det og husk at jeg er her for deg lille <3

12 kommentarer:

obsession sa...

så søt i filmen da (:
*glede seg til å se noe mer*

stine er en fantastisk person!
<3

Eline sa...

JA! Videoblogge mer :D Du er søt ^^ Hihi ^^

Sanne sa...

Så søøt:D

A m e l i a sa...

Så søøøt :D Du MÅ videoblogge mer !! :D

Anonym sa...

Videoblogg! Så utrolig morsomt :D!
Søt du var også ^^

Har ingen spørsmål for øyeblikket, men håper du finner noe å videoblogge om uansett ^^

*glede seg til å se mer*

Ha en kjempefin dag videre :)

Klem <3

Carrion sa...

<3 ^^,
Skulle bare mangle, vennen!
Håper også å få treffe deg en dag, det hadde vært koselig! (ganske skummelt, men koselig ;D )

og ja, fortsett å videoblogge! ^^,

stinevt sa...

hihi, så søt du er. Fortsett med videoblogging :D Og så koselig at du har laget en hilsen til meg, søta! Nå gjorde du dagen min så mye bedre! klem<3

liseliten sa...

Så morsomt! Du er så søt! Man forestiller seg alltid ubevisst hvordan stemme noen har, og så blir man så overraske når det ikke stemmer i det hele tatt! Du var altså så søt :p Videoblogg mer!

Kathrine sa...

awwh:D " vi vil ha mer!!" :D søta! Skal sei hvis eg kjem på eit spm ;p

Kathrine sa...

awwh:D " vi vil ha mer!!" :D søta! Skal sei hvis eg kjem på eit spm ;p

*Lis* sa...

Ååå så nydelig =D
Mer videoblogging ja :D

lineffs sa...

Å herligheeeten .. så nydelig!! :D:D *smile* JA, fortsette videoblogging:D