7.2.09

~7~

I går kveld huska jeg hele kveldsmedisin, tok stesolid og kom meg gjennom nattan som vanlig uten og selvskade!:)
Problemet er at det første jeg tenkte på når jeg våkna var nøyaktig det samme.. Faens drit, kan dem ikke bare forsvinne????
I kveld laget jeg dette : Men jeg vil IKKE snakke om det!
-Når jeg gikk ut for og ta morgenrøyken var det mer snø en hva det har vært i Østfold på noen år =(( blæææ.....
Så jeg måtte måke for og komme meg ut opppå veien, Snøen var halv våt og drit tung =p HATER SNØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..Serlig våt og plaskete^^..
I kveld begynner god kveld norge igjen,
så pc'n skal være av innen det og deretter skal jeg se på de gales hus som jeg har gleda meg til lenge nå :)
Lizzi min sov sammen med meg i hele natt, føler meg så trygg da <3 Selvom jeg våkner ganske ofte fordi hu detter ned fra meg hele tia og klorer seg fast med neglene!! xD
Men det er verdt det, Lizzi er kos!<3<3<3

I vinterferien skal mamma og dem til Valderøya fordi søskenbarnet mitt har bursdag..
Har veldig lyst til og være med men jeg tør ikke dra fra Lizzi nå,
men aldri i verden om jeg har samvittighet til det!!
jeg lovde også meg selv,
for sist jeg kjørte den lange turen med begge lillesøskena og mamma og stefar,
at jeg ALDRI skulle sitte på med dem helt dit igjen!! =p
Med god grunn i den drittbilen demmmes,
trang og jævli med mas fra alle kanter!!!!
Men jeg skal jo være der hele sommerferien da, sann som før <3
Gleder meg!!!!!!!!!!!! :D
Dagens hilsen går til :Fordi du erden du er,
du sender meg natta mld og passer på jeg har det bra,
du har hjerte av gull og er sinnsyk verdifull for meg!!<3
Jeg får vonndt når du har det vansklig og blir glad når du er glad,
du er en gledesbringer for di fleste og vi elsker deg for det <3
Hold ut vennen, hadde gjort hva som helst for at du skulle hatt det bra!!
Jeg er gla i deg Kathrine!!!<3<3<3

7 kommentarer:

Anonym sa...

hei
håper dagen i morra blir en bedre dag.....
stor klem fra anne-helene

En lykkelig men sliten mamma sa...

Hei du,

Synes du så absolutt bør ta vare på deg selv, og heller satse på en biltur senere, med familien. Når dem kanskje har en annen bil, og maset dems ikke er så jevnt. Hehe. Synd du ikke har hatt noen fin natt, men håper du får en bedre dag idag hvertfall. Og at Lizzi er hos deg er jo kjempefint. Godt ha noen som føler at man blir passet godt på. Du må ha en riktig så fin dag. Så sender jeg over tusen trøsteklemmer til deg"!!! :D:D:D:D

Eline sa...

*Klemme*

Liljen sa...

Åååå, klemme skikkelig godt!!

Duu.. jeg ønsker også det. Har faktisk laget en layout om akkurat de i går... Eller, var mer "hva drømmer du om?" ... men det går jo på det samme...Skal legge den ut i bloggen senere :) Men blir sikkert ikke før om noen dager.

inat sa...

Leit at du tenker så mye på å selvskade.. Kjenner til det. Men prøv å vær sterk søte! Du har det i deg.

Uff, snø er drit ja.. Er masse her også -_-

De Gales Hus er forresten kjempebra, så den på kino!

Line sa...

Hei :) Jeg syns det er veldig spennende å følge videobloggen din!
Kan jeg stille et spørsmål? (du ville jo ha det)
Hvor fikk du ideen om å lage video blogg fra?
Er det vanskelig å finne på noe å si?
Veldig fin blogg forresten :)

Kathrine sa...

åwh, vennen... eg berre elska deg!
eg e her for deg.. er berre for trøtt te å skriva masse no, men du veit kor du finne meg!

<3