17.2.09

~17~

I går kom sammenbruddet og jeg fikk skrevet alt ned,
om hemmeligheten min og følelser etter min onkels død og maten!
Jeg var i samtale i dag, og klarte vise henne boken :)
Hun fikk lese alt og jeg er stolt over meg selv!!
Alt gjorde vondt i går og jeg grein i 6 timer og har fortsatt vondt i hue =p
Men jeg er letta over og ha fått ut en del jeg har kun omsnakka og ikke gått inn på som hemmeligheten, det var vondt.. ja det var det =S
Kan hende jeg sletter dette.. Men det er fra i går! =S

i dag sto jeg opp, ordna meg, rydda litt og sann, tok bussen, snudde 4 ganger på vei til psy.sykepleieren, møtte en søt hund på veien og kosa med den med tårer i øynene, tror den prøvde trøste meg..
Ble kjørt hjem av miljøarbeidertjenesten, lagde tomatsuppe som kom opp igjen, gikk en liten tur, satt meg her, venter på hjemmesykepleien og deretter se på tv2 og kose meg med Lizzi min!!<3
på vei ut døren for og dra til behandling :

I kveld..

Dagens hilsen går til :Fordi du har en fantastisk sjel i en aldeles vakker kropp!!!<3
Denne jenta er jeg blitt gla i og gleder meg for vær dag som går til og møte henne, du får meg til og le på vonde dager,
du sender søte mld om oppskrift på bolledeig ;D
Du anbefalte en film som jeg ble pissredd av, men ja, den var bra!! :D
Du er så søt når du skriver noe fort, nesten som jeg hører deg for meg!! =p
Jeg veit du er der for meg og jeg håper du veit jeg er der for deg!!<3
Tenker så mye på deg og smiler omtrent vær gang!! <3 :)
GLEDER MEG SANSELØS TIL OG MØTES!!!!!! :'D
Evig gla i deg vennen!!!!<33

19 kommentarer:

Heidi B sa...

du er ikke en grinerunge. du er et menneske med følelser. gjør så vondt og se deg sånn, uten at jeg kan være der og trøste deg. men jeg vet, og du vet, at det kommer bedre dager<3 og som jeg sa til deg i går, så er ikke en sprekk på gele og vaniljesaus så ille kalorimessig når du har vært flink ellers hele uka.

elsker deg av hele mitt hjerte. bestandig. vær sterk jenta mi<3

Swampoline sa...

ååh jeg er så ufattelig stolt av deg snuppa! du var kjempe flink i dag.
leit å høre at gårdagen ikke var helt bra, du vet du kan komme til meg.
massegladideg<3
klemmer<3

R sa...

Uff, det var kjempetrist å se på den øverste videobloggen og jeg skulle virkelig ønske, selv om jeg ikke kjenner deg, at du ikke hadde det sånn.. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med alt fremover. Det er godt du fikk gitt den boken da, selv om du angrer på en måte. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, siden jeg er ukjent, men jeg vil sende en klem over til deg, for du fortjener det :)

Kathrine sa...

Kjære deg. Eg begynte å grina når eg såg det. DU fortjene ikkje å ha det sånn. Ingen gjer det. Vil du skal veta at det er berre å ta kontakt hvis du vil snakka, anytime!! Eg er så uendelig glad i deg , vennen! Aldri gløm det!
Stolt av deg for at du gav boka, og fortalte den der hemmeligheten. Sjølv om eg ikkje veit k det e, så håpa eg det blir bra for deg, at det var ein positiv ting å fortella det!

<3 STOR KLEM

*Lis* sa...

Kjære vakre vennen min!
Får så lyst til å holde deg inntil meg og klemme deg!! Vondt å se den øverste videoen, grein litt med deg.
Enig med Heidi om at ikke det er så gale sprekk..!
Og jeg synes absolutt ikke at du sutrer eller er noen grinerunge, du bare forteller hvordan du har det. OG jeg synes du er utrolig sterk!

Jeg vil også rose deg for at fortalte om hemmeligheten din! Utrolig bra du gjorde det selv om det var vanskelig! Stolt av deg vennen min..

*Varme tanker og klemmer* Jeg er her for deg om du trenger å prate, håper du vet det <33

Kitiinee sa...

Kjære Caroline!
Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si! Jeg må bare si at jeg bryr meg om deg!

*Klemme På* <3

Siv Helene sa...

Aww du da.. Nå fikk jeg tårer i øynene !! Vondt og se at du er så lei deg :( virkelig.. Men du skal bare vite en ting! Du er ikke stygg og feit osv.. Du er et fantastisk menneske ! Du stiller opp for alle vennen.. Du er så god!

Er veldig glad i deg vettu <3 Håper det går litt bedre meg deg nå.. <3

stinevt sa...

Søte deg!
Fikk vondt av å se den øverste videoen. Jeg er også enig med det Heidi skrev, og du er så absolutt ingen grineunge. Du er en sterk person! og en veldig god venn. Også er det kjempebra at du fortalte den hemmeligheten, det er nok et bevis på at du er en sterk person.
Sender over mange gode tanker, og varme klemmer<3

silent_tears sa...

fikk lyst til å slenge over en god klem når jeg så den øverste videoen,det er jævlig å føle det slik,kjente meg masse igjen i følelsene du beskrev. Du er absolutt ingen grinerunge, det er sunt å gråte!! Jeg vet ikke hva hemmeligheten din er,men uansett så vil jeg si at du har all grunn til å være stolt over deg selv for å ha greid å dele den,for jeg regner med at det var veldig tøft og absolutt ikke lett å fortelle den!!
Stå på videre,du er virkelig tøff og sterk!!
styrkeklem fra Maja

Linn Jeanette sa...

Caroline<3
At du klarte å legge ut den videobloggenm, står det virkelig respekt av!! Du er tøff og ærlig! Du er ingen grinerunge, du er et menneske som tør og vise føleleser! Jeg mener det er en meget positiv egenskap!!!
Jeg satt faktisk med klumpen i halsen sjøl, når jeg så innlegget ditt. Det gjør vondt å se du har det så vondt... Men godt du klarte å gi fra deg boka til psyk. sykepleieren.. Tøffingen!!!

Jeg sender menge klemmer til deg i håp om at de vil gi deg styrke!!
Masse Glad i<3<3<3

Klemme på deg

Anonym sa...

lille søte du
sku ønske jeg kunne sitte der og holde rundt deg og trøste deg...
de sier jo at å gråte er sundt.
synes du er tøff som legger ut video blogg der du gråter!!!!

og du.....du er på INGEN MÅTE ekkel
du er nydelig du søta

Liljen sa...

Søteste lillevennen!!!
Så utrolig vondt å se deg slik :( Vil bare komme bort til deg og gi deg en gooood klem, og holde rundt deg og passe på deg!!
Du er VAKKER Caroline, og du er ei fantastisk jente. Synes ikke du er hverken stygg eller fæl eller noe.. Håper du kan se det selv også, en gang..

Du betyr veldig mye for meg, og maange andre også.

Du er ikke noen grinerunge heller. Det er lov å gråte og få ut følelsene. Det er BRA å gråte. (Selv om det er fryktelig vondt)

Bra du fikk fortalt hemmeligheten. Det er så godt og få delt tunge hemmeligheter med andre..

Take good care, piamii <3

Liljen sa...

PS. VELDIG glad i deg!! <3

Maria sa...

Du er så tøff Caroline! Jeg tenker på deg, er stolt av deg, og ser på deg som et forbilde. VIRKELIG! You rock hon´. <3

Blomst sa...

Kjære Caorline, nå fikk jeg virkelig vondt av å se deg gråte :/
Vondt å se deg slik, du som er så glad til vanlig..

Jeg håper det går bedre med deg nå. Og jeg er lei for at jeg ikke har lagt igjen så mange kommentarer i det siste.

Tenke rpå deg <3

<3thezzelura<3 sa...

kjære snuppa mi!! fikk tårer i øya jeg nå. Men er kjempe stolt av deg for at du gav de boken. Det var ikke dumt i det hele tatt.vær stolt av deg selv!! skulle ønske at jeg var hos deg nå. Leit å se deg gråte. håper det går bedre med deg nå.
Hsk at du kan ringe meg el noe ANYTIME!!!! er så glad i deg snuppa mi. selvom jeg er helt forferdelig dårlig på å vise det.
du er elsk<3<3
stoooor klem fra meg:)

Kæpte'n Martine ARR sa...

Jenta mi<33
Gud ! Jeg ber så mye og hver dag å kveld om ikke du kan få det bedre! Jeg må ærlig si jeg gråter fremdeles til og med, av og se hvordan du har det! Du er virkelig ikke stygg feit og det du sa finnes virkelig ikke noe ekkelt med deg vennen<3
Jeg vil faktisk bare løpe hjem til deg kose deg og holde deg inntil meg for og vise jeg bryr meg. Jeg håper så indelig å møte deg snart<3
Men aww, haha (aa) jeg fikk tak i bolledeig oppskrift etter hvert og den var god :]
taha, du er sterk vennen og jeg er stolt av og kalle deg for forbilde mitt! Det er nemmelig det du er <3
Jeg håper det går bedre med deg nå å nå skal jeg rulle meg videre oppover og lese mere:) Så ja, jeg må ikke bruke opp tastene enda x)

Sender deg mange varme klemmer<33

Eline sa...

Du er vakker og du er sterk! Og jg er evig stolt av deg! Du er kjempe flink :)

*Koseklemme*

Anonym sa...

Lillevenn! jeg vet ikke hva jeg skal si! jeg er så gla i deg, vil bare holde rundt deg!<3